منطقه آزاد چابهار

نشست شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد چابهار برگزار شد

کدخبر : 64699

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: آموزش و پرورش در ساختار توسعه کشور، به عنوان اساس پیشرفت و ترقی کشور به حساب می‌آید و نقش مهمی در برنامه‌های توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دارد.

مهندس امیر مقدم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد چابهار در جلسه این شورا ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رجب و ایام فرخنده و میلاد با سعادت حضرت امام علی علیه السلام با ابراز خرسندی از گزارش ارتقا شاخص‌های آموزشی شهر چابهار، اظهار کرد: رسالت سازمان و ماموریت اولیه آن توجه به تربیت سرمایه انسانی است.

سازمان منطقه آزاد چابهار؛ امیرمقدم در این جلسه گفت: اقدامات خوبی انجام شده اما می طلبد گام های بزرگ و اساسی در جهت شکوفایی و ارتقای شاخص های استاندارد برداریم.

مدیرعامل سازمان همچنین توضیح داد: برای نیل به این هدف به برنامه ای مشخص و مصوب نیاز است تا سال آینده یک سال پر رونقی از لحاظ شاخص های اموزشی باشد زیرا مدرسه اصلی‌ترین نهاد اجتماعی، کانون مهم تعلیم، دانایی، توانایی و خلاقیت است که می‌تواند با تربیت نیروهای ماهر و مستعد، در توسعه همه جانبه نقش بسزایی ایفا کند.

وی در ادامه عنوان کرد: سازمان در سال ۱۴۰۲ رویکردی متفاوت به مقوله‌ ساخت زیرساخت های آموزشی داشت و آن ساخت و ایجاد مدارس استثنایی بود و همچنین راه اندازی مدرسه دانا و توانا دخترانه و دانا و توانا شماره ۲، توسعه فضای سبز، زمین چمن، معلم سرا، سالن های اجتماعات و آزمون، و مسائل حوزه های فرهنگی را در دستور کار به عنوان پروژه های عمرانی قرار دادیم و آمادگی داریم در سال ۱۴۰۳ در قالب یک بودجه مشخص در کنار آموزش و پرورش روند رشد مدرسه سازی، بالا بردن سرانه های آموزشی و حتی ورزشی را ان شاءالله تا پیش از پایان دولت سیزدهم شاهد باشیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: