تامین سرمایه خلیج فارس

عملکرد خوب «تفارس» در ۱۰ ماه

کدخبر : 64760

شرکت تامین سرمایه خلیج فارس مجموع درآمد ارائه خدمات محقق شده تا پایان دی ماه سال جاری را دو هزار و ۵۵۵ میلیارد ریال اعلام کرد.

شرکت تامین سرمایه خلیج فارس با سرمایه ثبت شده ۱۰ هزار میلیارد ریال، طی اطلاعیه‌ای در کدال مجموع درآمد ارائه خدمات محقق شده از ابتدای سال مالی تا پایان دی ماه را بیش از دو هزار و ۵۵۵ میلیارد ریال اعلام کرده که معادل ۴۲۸ میلیارد آن مربوط به دی ماه است. این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱,۸۰۸ درصدی را نشان می‌دهد.

براساس این گزارش، درآمدهای ارائه خدمات محقق شده شامل درآمد تعهد پذیره‌نویسی معادل ۸۵۳ میلیارد ریال، درآمد بازارگردانی مبلغ یک هزار و ۳۳۵ میلیارد ریال، درآمد سبدگردانی معادل ۳ میلیارد ریال، درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری بیش از ۳۲۸ میلیارد ریال، درآمد مشاوره، عرضه و پذیرش بیش از ۱۵ میلیارد ریال و درآمد ارزشیابی سهام معادل ۱۹ میلیارد ریال بوده است.

همچنین سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌های «تفارس» طی ۱۰ ماه ابتدای امسال، معادل یک هزار و ۷۵۶ میلیارد ریال بوده که مبلغ ۴۲۱ میلیارد ریال آن متعلق به دی ماه است و شامل درآمد حاصل از سرمایه گذاری در اوراق بدهی بیش از۴۵۰ میلیارد ریال، درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها بیش از ۹۳۳ میلیارد ریال و سود سپرده بانکی نیز بیش از ۳۷۱ میلیارد ریال بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید