مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد تشریح کرد

جزئیات کمپین« من رأی می دهم» در استان بوشهر

کدخبر : 64868

کمپین «من رای می دهم» در قالب رویدادی رسانه ای با رویکرد جهاد تبیین و افزایش مشارکت در انتخابات در استان بوشهر برگزار می شود.

دکتر محمد شیخان، مشاور مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس و مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد با حضور در این رویداد ضمن تأکید بر  نقش محوری رسانه‌ها در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: رسانه‌ها نقش کلیدی  در افزایش مشارکت‌های اجتماعی در همه نقاط تعامل ملت با یکدیگر و با حاکمیت به ویژه در انتخابات و مشارکت حداکثری آنها را دارند و این رسانه است که با موج آفرینی و ایجاد فضای رقابتی،  می تواند مردم را به سوی انتخاب آگاهانه اصلح سوق دهد.

شیخان با اشاره به برگزاری کمپین « من رأی می دهم»  خاطر نشان کرد:  این کمپین به پیروی از  فرمایش های مقام معظم رهبری و با هدف کمک به افزایش مشارکت عمومی در انتخابات سرنوشت ساز  مجلس شورای اسلامی طراحی شده که برگزاری آن  در جمع  خانواده صنعت  پتروشیمی و مردم استان بوشهر به عنوان  رویدادی رسانه ای   و مصداقی از جهاد تبیین قابل تعمیم به سراسر کشور است.

مدیر عامل شرکت پازارگاد افزود:  این رویداد  سعی دارد اهالی رسانه را به تولید محتوای کیفی و انگیزشی در مسیر جهاد تبیین تشویق کند  و زمینه  حضور گسترده مردم را  در انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم آورد.

به گفته وی همچنین قرار است در همایشی با حضور اصحاب رسانه و خانواده صنعت پتروشیمی منطقه پارس  از برگزیدگان این رویداد تجلیل به عمل آید.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: