آریاساسول

حضور آریاساسول در پنجمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل کیش

کدخبر : 64873

پنجمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و پالایش با حضور شرکت پلیمر آریاساسول در جزیره کیش آغاز به‌کار کرد.

در آستانه آغاز دهه مبارک فجر انقلاب شکوهمند اسلامی امروز (۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲) پنجمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و پالایش در کیش آغاز به‌کار کرد.

شرکت پلیمر آریاساسول، آیین گشایش این نمایشگاه با حضور شرکت‌های «مالی و پولی»، «مجتمع‌های پتروشیمی»، «شرکت‌های دانش‌بنیان»، «مجتمع‌های پالایش و پتروپلاش» برگزار شد.

شرکت پلیمر آریاساسول از جمله شرکت‌های فعال در این نمایشگاه است که با هدف پوشش تقاضای بازار داخلی و جلوگیری از خروج ارز، ایجاد ارتباط مستقیم با تأمین‌کنندگان و سازندگان تجهیزات و قطعات صنعتی با رویکرد تولید دانش‌بنیان و فناوارانه، حمایت و تکیه بر توان تولید‌کنندگان داخل کشور در این نمایشگاه حضور دارد.

قابل ذکر است شرکت پلیمر آریاساسول با حضور نمایندگانی از واحد‌های مهندسی ساخت داخل‌، توسعه منابع خرید‌، تعمیرات و مرکز نوآوری و دانش‌بنیان از دوشنبه تا چهارشنبه (9 تا 11 بهمن‌ماه) از ساعت ۱۷ لغایت ۲۲ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش غرفه شماره ۱۶۴ میزبان مراجعه کنندگان عزیز خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: