سازمان منطقه آزاد ماکو

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر

کدخبر : 64980

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در پیامی آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقارن آن با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) را تبریک گفت.

متن پیام حسین گروسی آمده است:

آغاز ایام خجسته دهه فجر، گرامیداشت روز‌های سرنوشت‌ساز تجدید عهد ملت ایران با آرمان های والای انقلاب و معمار کبیر آن بوده و تقارن این ایام با عید بزرگ مبعث، برکات معنوی این ایام را دوچندان کرده است.

دهه فجر ترجمان بصیرت و بشارت ملتی منسجم، خداجوی و ولایتمدار است که تحت لوای رهبری دوراندیش و با بهره‌گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام، در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را رقم زد.

سازمان منطقه آزاد ماکو افتخار دارد که از مهر ماه سال گذشته همواره دغدغه محرومیت زدایی و توسعه منطقه را در دستور کار قرار داده و امروز با اجرای ۲۲ اقدام ماندگار، برگ سبزی را به مردم شریف این دیار تقدیم نماید. این سازمان در پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب با حضور همه جانبه در حمایت از فعالان بخش تولید و صنعت و خدمت‌رسانی برای آبادانی و شکوفایی اقتصادی این منطقه زرخیز، گام‌های بلندی بردارد.

امروز فرزندان تلاشگر و مجاهد منطقه آزاد ماکو به برکت انقلاب اسلامی با گام نهادن در خط مقدم جبهه نبرد اقتصادی، با اجرایی و عملیاتی کردن دهها طرح و پروژه در بخش های مختلف زیر بنایی و اقتصادی مشغول به خدمت هستند و بی تردید دستاوردهای درخشان آنان همچون گذشته در تاریخ این مرز و بوم به یادگار خواهد ماند.

اینجانب بار دیگر در طلیعه درخشان چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدرمان، فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و ۲۸ رجب؛ مبعث حضرت رسول اکرم (ص) را به همه فجرآفرینان تبریک و تهنیت عرض نموده؛ عزت، سربلندی و موفقیت ملت بزرگوار ایران را از خداوند سبحان خواستارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید