پژوهشکده بیمه با همکاری آکادمی جهانی شغلی کینگز برگزار می‌کند

​دوره آموزشی گواهینامه حرفه‌ای مدیریت کسب و کار تکافل

کدخبر : 64999

​دوره آموزشی گواهینامه حرفه‌ای مدیریت کسب و کار تکافل پژوهشکده بیمه با همکاری آکادمی جهانی شغلی کینگز دوره آموزشی گواهینامه حرفه‌ای مدیریت کسب و کار تکافل را به صورت حضوری به زبان انگلیسی در اسفندماه 1402 در امارات متحده عربی برگزار می‌نماید.

 در راستای ماموریت‌های پژوهشکده بیمه در توسعه و توانمندسازی منابع انسانی صنعت بیمه، با توجه به ضرورت انتقال دانش بیمه و تکافل به منظور بهسازی و توسعه کیفی منابع انسانی صنعت بیمه و اجرایی‌سازی برنامه‌های راهبردی از طریق ایجاد ارتباط علمی و حرفه‌ای با مؤسسات علمی و پژوهشی کشورهای اسلامی خارجی، پژوهشکده بیمه در نظر دارد «دوره آموزشی گواهینامه حرفه‌ای مدیریت کسب و کار تکافل» را با همکاری آکادمی جهانی شغلی کینگز، در اسفندماه سال جاری در دبی برگزار نماید.

این دوره آموزشی ۷ روزه از تاریخ دوشنبه ۱۹ فوریه تا یکشنبه ۲۵ فوریه ۲۰۲۴ (۳۰ بهمن تا  ۶ اسفند ۱۴۰۲) به مدت ۵۶ ساعت (روزانه ۸ ساعت آموزش نظری و عملی) با حضور مدیران ثبت‌نام شده صنعت بیمه در هتل نووتل دبی البرشا برگزار خواهد شد و در انتهای دوره، گواهینامه معتبر بین‌المللی از سوی آکادمی جهانی شغلی کینگز به شرکت‌کنندگان اعطا می‌گردد.

شایان ذکر است آکادمی جهانی شغلی کینگز در امارات متحده عربی بیش از ۱۰ هزار دوره شرکتی در بیش از ۱۰ شهر جهان برگزار می‌کند و دارای چندین دپارتمان تخصصی است که هر یک، خدمات مختلف در حوزه نیازهای صنعت ارائه می‌دهند و برای هریک از دوره‌ها نیز گواهی‌نامه صادر می‌شود. این آکادمی، از سال ۲۰۱۶، یک سازمان آموزشی ثبت‌شده تحت گروه بیمه کینگز  است و آموزش‌های کیفی در حوزه‌های مالی، مدیریت ریسک، حسابرسی و شش سیگما و فناوری اطلاعات ارائه می‌کند. آموزش‌گران این آکادمی با برخورداری از پیشینه صنعتی قوی، آموزش‌های کیفی را به جای کمی ارائه می‌دهند.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: