امام جمعه ماکو:

روحیه جهادی و خدمت صادقانه در بدنه تمام کارکنان دولت پخش شود

کدخبر : 65000

امام جمعه شهرستان ماکو نیز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان روحیه جهادی و اخلاص در خدمت به مردم را از شاخصه های دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت:‌این روحیه باید در بدنه دولت و تمام کارکنان برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم پخش شود.

امام جمعه شهرستان ماکو نیز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان روحیه جهادی و اخلاص در خدمت به مردم را از شاخصه های دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت:‌این روحیه باید در بدنه دولت و تمام کارکنان برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم  پخش شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدهاشمی ظلم ستیزی و حمایت از مظلومان را سیره عملی تمام پیامبران عنوان کرد و افزود:‌: حضرت امام روحیه ظلم ستیزی و ایستادگی در برابر ستمگران را در جهان زنده کرد.

وی با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت:‌ : ایران در عرصه های مختلف نظامی ، هوافضا، علمی، پزشکی و بازرگانی جز کشورهای برتر جهان است که این موفقیت ها در سایه نظام جمهوری اسلامی بدست آورده است.

وی بر گزاری میز خدمت و خدمتگزاری به مردم را از اقدامات خوب دولت عنوان کرد و گفت: تمام مسئولان باید پاسخگوی اربابان رجوع باشند و عدم پاسخگویی و رفتار ناشایست در هر جایگاهی باعث بدبینی به نظام خواهد شد.

حجت الاسلام هاشمی گفت:  گره‌گشایی از کار مردم و رسیدگی به امور آنها، هم تقوای الهی و هم نوعی جهاد برای امنیت و آرامش جامعه اسلامی است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: