وزیر اقتصاد:

​امکان نظارت میلیونی بر صورت‌های مالی شرکت های دولتی فراهم شد

کدخبر : 65095

​وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه تلاش ما در وزارت اقتصاد این بوده که در حد توان خود میراث گرانقدر امام راحل را در تصمیم ها و سیاست های خود، متجلی کنیم، گفت: در این راستا، قرار شد صورت های مالی تمام شرکت های دولتی در اختیار عامه مردم قرار گرفته و امکان نظارت میلیونی توسط عامه مردم فراهم شود.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران به نقل از شادا، سید احسان خاندوزی روز شنبه (14 بهمن ماه) در حاشیه مراسم تجدید میثاق مدیران و کارکنان وزارت اقتصاد با آرمان های امام راحل، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شاید یکی از مهم ترین مسایلی که در منظومه فکری و عملی امام خمینی (ره) برای ما درس آموزی باید داشته باشد، مساله اتکا به مردم و نقش آفرینی مردم و بازگرداندن امور به چیزی است که خواست و منفعت مردم در آن باشد نه گروه های خاص، جریان های مشخص و منفعت های اقلیت. 

وزیر اقتصاد خاطر نشان کرد: آنچه که جریان‌ساز انقلاب بوده، همان‌ها نیز تداوم بخش انقلاب اسلامی هستند.

خاندوزی افزود: تلاش ما در وزارت اقتصاد این بوده که در حد توان خود این میراث گرانقدر امام راحل را در تصمیم ها و سیاست های خود، متجلی کنیم.

وی با بیان اینکه در این راستا، تصمیمات و سیاست هایی را در پیش گرفتیم که دسترسی آحاد مردم به اعتبارات و تسهیلات یا نقش آفرینی مردم در بخش های لازم از جمله مدیریت و تصمیم گیری را تسهیل کند، اضافه کرد: تصمیمات در حوزه مشارکت دادن مردم در مدیریت و تصمیم گیری درباره سهام عدالت، برای اولین بار در حال رخ دادن است.

وزیر اقتصاد ادامه داد: در جاهایی که نیازمند رسیدگی، نظارت، اطلاع رسانی و شفافیت جریان های اقتصادی است مانند انتشار صورت های مالی، اقدامات مثبتی انجام شد به طوری که قرار شد صورت های مالی تمام شرکت های دولتی در اختیار عامه مردم قرار گرفته و امکان نظارت میلیونی توسط عامه مردم فراهم شود.

خاندوزی گفت: متاسفانه از میراث مردم‌داری در حوزه اقتصاد، در سال های گذشته، دور افتاده بودیم که امیدواریم این اقدامات به بازگشت به ریل اصلی و نزدیک شدن به آرمان های امام خمینی (ره) کمک کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: