15 سال همراهی و خدمت

​بانک شهر موفق ترین بانک خصوصی در حوزه ارزی/ کسب رتبه دوم در شبکه بانکی کشور

کدخبر : 65110

بانک شهر به عنوان موفق ترین بانک خصوصی در حوزه ارزی، طی ۲ سال اخیر توانسته نقش تاثیرگذار و سهم بزرگی در رفع نیازهای ارزی مشتریان شبکه بانکی ایفا کرده و رتبه دوم این حوزه در میان تمامی بانک های کشور را از آن خود کند.

"افتتاح انواع حساب های ارزی"، "صدور حواله های ارزی"،"ثبت بروات اسنادی"،"صدور انواع ضمانتنامه"، "صدور گواهی تمکن مالی"، فروش اسعار خارجی در قالب بانکی و نیمایی و از محل ارزهای صادراتی در دسترس و … بخشی از خدمات ارائه شده از سوی شعب بانک شهر بوده که توانسته جایگاه این بانک را در مجموع فعالیت‌های ارزی کشور ارتقاء دهد. این بانک طی سال های اخیر نیز عهده دارِ مسئولیت‌های خطیر و متنوع، به جهتِ تسهیلِ اموراتی نظیرِ "جریانِ جابجایی ارزی کشور"، "فرآیند واردات کالا‌‌/خدمت" و ... بوده است.

تأمین منابع ارزی مورد نیاز (نیکوئی و نیمایی) از محلِ ارزهای عرضه شده توسط بانک مرکزی، عرضه کنندگان بزرگ بازار، صادرکنندگان بزرگ و ارز آور، صنایع فولادی و سایر ارائه دهندگانِ خدمت موصوف به منظور اجابتِ درخواست های مشتریان معزّز بانک شهر، شاهد رشدِ چشم گیر در شبکه بانکی بوده، به نحوی که طی بازه زمانی 24 ماه اخیر، فعالیت این حوزه در بخش تأمین منابع ارزی برای واردات کالاهای اساسی، دارو و تجهیزات پزشکی، منجر به ایجادِ سهم اصلی در تامین و فروش ارز در شبکه بانکی‌‌-نیکوئی گردیده است. همچنین نسبت به دوره های مشابه گذشته در بخش بازار ثانویه با گذر از سایر بانک های رقیب منجر به کسب رتبه نهائی دوم شبکه ارزی کشور شده است.

به منظور حمایت از توسعه ناوگان حمل و نقل ریلی که باعث ایجاد رفاه در سطح جامعه و پیشران هوای پاک در جوامع شهری می گردد، پذیرش عاملیت فاینانس طرح 630 دستگاه واگن متروی تهران در بانک شهر انجام گرفت و تاکنون فرایند اجرائی طرح آغاز شده است.

پذیرش عاملیت فاینانس قطار شهری شهرهای تبریز و کرج به منظور تکمیل خطوط مترو و واردات واگن نیز در دست اقدام است.

با توجه به لزوم ایجاد هوای پاک در کلان شهرها، شهرداری تهران با عاملیت بانک شهر موفق به انعقاد قرارداد با طرف چینی شده که مقرر گردیده مشروط به اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی تامین 10.000 تاکسی انرژی نو، اتوبوس برقی (12 متر)،اتوبوس CNG به طول 18 متر، مینی بوس، موتور سیکلت برقی با عاملیت بانک شهر انجام شود


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: