بنادر و دریانوردی

افزایش ۱۰ درصدی بارگیری محصولات صادراتی در بنادر عسلویه

کدخبر : 65122

مدیر بنادر و دریانوردی عسلویه با اشاره به افزایش تردد شناورها در بندر عسلویه گفت: بارگیری محصولات صادراتی در بنادر شهرستان عسلویه ۱۰ درصد افزایش یافته است.

مدیر بنادر و دریانوردی عسلویه با اشاره به افزایش تردد شناورها در بندر عسلویه گفت: بارگیری محصولات صادراتی در بنادر شهرستان عسلویه ۱۰ درصد افزایش یافته است.

 عمران طیبی مدیر بنادر و دریانوردی عسلویه از تحولات زیرساختی در بنادر خبر داد و گفت: طرح‌های مهم بندری در عسلویه اجرایی شده که نقش مهمی در توسعه فعالیت تجاری دریایی است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جای تا پایان دی ماه امسال، آمار تردد شناورها در بندر عسلویه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش یافته است. در مرکز کنترل ترافیک دریایی عسلویه برای پهلو دهی و جداسازی ایمن شناورها برنامه‌های جامع و کامل اجرایی شده که رضایت‌مندی جامعه هدف بنادر عسلویه را به دنبال داشته است. با تمهیدات اندیشیده شده تردد، پهلوگیری و جدا سازی شناورها به شکلی ایمن محقق شده است.

مرادپور طیبی همچنین از افزایش ۱۰ درصدی بارگیری محصولات صادراتی در بنادر شهرستان عسلویه خبر داد و تصریح کرد: در عملیات ورود و خروج شناورهای صادراتی در بنادر عسلویه تلاش شده تا در صادرات به موقع محصولات تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی وقفه‌ای رخ ندهد.

مدیر بنادر و دریانوردی عسلویه با اشاره به ارتقا ایمنی دریایی ادامه داد: مطابق با وظایف و مأموریت‌های سازمانی، نظارت بر رعایت مقررات ملی و بین‌المللی مرتبط با ایمنی دریانوردی و حفاظت از محیط زیست دریایی از جمله اقدامات حاکمیتی بوده که توسط این مدیریت در بنادر و آب‌های عسلویه انجام پذیرفته است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید