بانک مسکن

دیدار مدیر عامل بانک مسکن با خانواده‌‎های شهدای مدافع حرم

کدخبر : 65127

​مدیرعامل بانک مسکن همزمان با ایام مبارک دهه فجر و با هدف گرامیداشت فرهنگ ایثار و شهادت، با خانواده دو‌تن از شهدای مدافع حرم دیدار و گفت‌و گو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن هیبنا، دکتر سید عباس حسینی همزمان با ایام مبارک دهه فجر با حضور در منزل شهید مدافع حرم «محمدرضا بیات» از نزدیک با خانواده این شهید والا مقام ملاقات کرد.

دکتر حسینی هم چنین در ملاقات با خانواده شهید «احمد عطایی» ضمن ‌تجلیل از مقام شامخ شهدا گفت: یاد شهدا باید در جامعه نهادینه شود.

مدیرعامل بانک مسکن در دیدارهای جداگانه با خانواده این دو شهید مدافع حرم که در تهران انجام گرفت ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و احترام به خانواده‌های عزیز آنها به سهم خود به ماندگار شدن فرهنگ شهادت و گرامیداشت فرهنگ ایثار در کشورمان کمک کنیم.

وی با اشاره به این مطلب که هرآنچه این انقلاب دارد از برکات شهداست افزود: مدیران و کارکنان بانک مسکن نیز به نفس گرم و حق خانواده شهدا که این انقلاب را بیمه کرده اند دلشاد هستند.

دکتر حسینی ادامه داد:هدف از این دیدارها، بزرگداشت یاد و خاطره انسان هایی است که برای عزت و اقتدار جوامع اسلامی دست به ایثار زده اند.به همین دلیل تکریم خانواده های این عزیزان، وظیفه فردی هرانسانی است.

مدیرعامل بانک مسکن در پایان با اشاره به تقویت روحیه خدمتگزاری تاکید کرد:امیدواریم با دعای خیر این عزیزان، به عنوان عضوی از خانواده بانک مسکن بتوانیم خدمتگزار مردم ایران باشیم؛ مردمی که شایسته بهترین خدمت و بهترین خدمتگزار هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: