مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران:

از خرید خودروهای سنگین داخلی استقبال می‌کنیم

کدخبر : 65147

​مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، با تاکید بر این‌که حتما از خرید خودروهای سنگین داخلی و مونتاژی استقبال کرده و در هر دو قسمت آماده همکاری با خودروسازان داخلی هستیم، گفت: مشکلی در زمینه اعتبار نداشته و محصولات خریداری شده به سرعت تامین اعتبار خواهد شد.

قدرت‌الله محمدی، در حاشیه بازدید از غرفه گروه صنعتی ایران‌خودرو در پنجمین نمایشگاه اتو اکسپو تهران، با اشاره به نقش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو در تسهیل اقدامات سازمان آتش‌نشانی و تاکید بر تداوم همکاری با این خودروساز، عنوان کرد: بخش اعظمی از تجهیزات سازمان آتش نشانی تهران بزرگ، از تجهیزات خودروهای سنگین و ادوات سنگین داخلی تشکیل شده که در مجموعه عملیات‌ این سازمان مورد نیاز است.

وی افزود: بخش زیادی از این تجهیزات نیز از طریق خرید خارج تامین می‌شود که با ارزبری و قیمت بسیار بالایی صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، با بیان این‌که درخواست ما از شرکت‌های داخلی این است که با نیازسنجی، در زمینه نیازمندی‌های ما اطلاعات کسب کنند، اظهار کرد: تناژهای مختلف کشنده‌ها، کامیونت‌ها و کامیون‌ها همگی از تجهیزات مورد نیاز ما به شمار می‌رود و چه بهتر که از سوی شرکت‌های داخلی تامین و تهیه شود؛ به این طریق هم در مدیریت هزینه، هم در مدیریت زمان و نیز مدت زمان تحویل محصولات کمک خواهد شد، زیرا پروسه خرید خارج بسیار طولانی بوده و تجهیزات در زمان مورد نیاز به دست ما نمی‌رسد.

وی اظهار امیدواری کرد، خودروسازان داخلی کمک کنند تا نیازمندی‌ها در حوزه‌های کشنده برطرف شود. این کشنده‌ها برای تامین تانکرهای سوخت مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ هم‌چنین با توجه به مشکلات حوزه آب، باید تعداد کشنده‌ها برای تامین تانکرهای آب‌رسانی نیز افزایش یابد که خودروسازان داخلی می‌توانند این نیازمندی‌ها را برطرف کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: