به مناسبت ایام الله دهه فجر

​جشنواره فجر حکمت آغاز شد

کدخبر : 65255

​جشنواره فجر شرکت بیمه حکمت صبا با تخفیفات ویژه در رشته های مسئولیت ، آتش سوزی ، عمر و سرمایه گذاری ، درمان مسافرتی و اتومبیل آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه حکمت صبا ، به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و در راستای گسترش فرهنگ بیمه در جامعه و حمایت از مشتریان ، جشنواره فروش با تخفیفات ویژه با عنوان "فجر حکمت" از تاریخ هفدهم بهمن ماه لغایت بیست و نهم اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

بر همین اساس ، در جشنواره مذکور تخفیفات ویژه ای برای مشتریان عزیز مدنظر قرار گرفته است که عبارتند از : در صدور رشته مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان صنعتی و خدماتی ۲۵درصد تخفیف ، مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان عمرانی ۳۰درصد تخفیف ، مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی ۳۰درصد تخفیف ، مسئولیت حرفه ای پزشکان ۲۵درصد تخفیف ، مسئولیت حرفه ای پیراپزشکان ۴۰درصد تخفیف و سایر رشته های مسئولیت مدنی ۳۰درصد تخفیف در نظر گرفته شده است . در صدور رشته های آتش سوزی واحد های مسکونی ۵۰درصد تخفیف ، واحدهای تجاری و خدماتی ۳۰درصد تخفیف ، واحدهای صنعتی ۲۰درصد تخفیف و انبارها ۱۰درصد تخفیف در نظر گرفته شده است . همچنین در صدور رشته درمان مسافرتی ۲۰درصد تخفیف و در صدور رشته اتومبیل بیمه بدنه ۶۰درصد تخفیف و بیمه شخص ثالث ۲/۵ درصد تخفیف گروهی در نظر گرفته شده است.

گفتنی است ، مشتریان گرامی می توانند برای استفاده از این تخفیفات ویژه به شعب و نمایندگی های شرکت بیمه حکمت صبا در سراسر کشور مراجعه یا با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۳۹۵۰۰۰ (مرکز ارتباط با مشتریان) تماس حاصل فرمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: