ایرانسل

مسابقه ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا را از لنز ایرانسل ببینید

کدخبر : 65290

رقابت تیم ملی ایران با قطر در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، از لنز ایرانسل به صورت زنده پخش می‌شود.

رقابت تیم ملی ایران با قطر در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، از لنز ایرانسل به صورت زنده پخش می‌شود.

 ایرانسل، لنز تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در ادامه پخش زنده مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲، رقابت حساس تیم ملی کشورمان مقابل قطر که میزبان مسابقات است را به صورت زنده پخش می‌کند.

این مسابقه که در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود، از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ شروع شده و تیم برگزیده، به فینال مسابقات راه پیدا می‌کند.

رویارویی ایران با قطر در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، از مهمترین مسابقات تاریخ فوتبال کشور محسوب می‌شود چرا که در صورت پیروزی، ایران پس از پنجاه سال در فینال جام ملت‌های آسیا حضور پیدا خواهد کرد.

علاقه‌مندان همچنین می‌توانند «فوتبال بی‌نهایت»، ویژه برنامه‌ای به مناسبت جام ملت‌های آسیا که ترکیبی از آیتم‌های جذاب فوتبالی و گزارش زنده بازی‌ها است را از لنز ایرانسل ببینند. این ویژه برنامه به صورت مشترک توسط لنز، تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و پلتفرم آیو، ساخته شده و در روزهای برگزاری رویداد جام ملت‌های آسیا، ۳۰ دقیقه قبل از هر مسابقه از صفحه اختصاصی «فوتبال بی‌نهایت» در لنز، پخش می‌شود.

لنز برای کاربران خود در ایام مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، جوایزی را نیز در نظر گرفته است. کاربران می‌توانند به ازای هر ۳۰ دقیقه تماشای فوتبال، ۴۰ امتیاز کسب کرده و با افزایش امتیاز خود، در قرعه‌کشی جوایزی شامل پلی‌استیشن ۵، گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S21 و توپ لالیگا ۲۰۲۲، شرکت کنند. مراجعه به بخش «لنز کلاب» و پیش‌بینی نتیجه مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ نیز بخش دیگری از این جشنواره فوتبالی لنز است که امتیاز کاربران و شانس برنده شدن جوایز را برای آن‌ها افزایش می‌دهد.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پخش زنده انواع رویداد (شامل رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و…، به عنوان پلتفرم پخش محتوا و زیرساخت توزیع محتوا، روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: