مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان :

22 بهمن تجلی باور "ما می‌توانیم" است

کدخبر : 65411

عطاالله معروفخانی به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

عطاالله معروفخانی به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

۲۲ بهمن ماه هر سال یادآور به ثمر رسیدن رشادت‌ها و جانفشانی مردم حق‌طلبی است که با عنایات خداوند متعال پایه‌گذار انقلابی عظیم و موجی از عزت‌طلبی و استقلال‌خواهی میان امت اسلامی شدند.

 امام خمینی (ره) به این باور رسیدند که زمان وابستگی و سرسپردگی به بیگانگان به اتمام رسیده و باید با توکل بر خدا، به توانایی‌های درونی تکیه کرد.

اکنون با گذشت بیش از چهار دهه، این امید و باور به "ما می‌توانیم" در همه ابعاد تجلی یافته و با این باور، نهال انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده است.

 صنعتگران فولاد هرمزگان نشان دادند که با توکل برخداوند متعال و تکیه بر توان داخلی میتوان کارهای بزرگی را انجام داد .

کسب رکوردهای متعدد تولید ، بهره گیری از شرکتهای دانش بنیان داخلی و برگزاری کنفرانس ها و همایش های متعدد علمی با رویکرد بومی سازی و حضور در عرصه های جهانی با تولید با کیفیت ترین محصول  و آغاز طرحهای توسعه ای با استفاده از فناوری های شرکتهای داخلی توسط جهادگران شرکت فولاد هرمزگان نشان از این ادعا است که ما میتوانیم .

تا پای جان برای ایران اسلامی خواهیم ایستاد و تلاش می کنیم پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سرتاسر جهان به اهتزاز درآوریم .

اینجانب فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به آحاد جامعه به ویژه خانواده بزرگ فولاد هرمزگان و سایر. ینفعان تبریک عرض می‌نمایم .

عطاالله معروفخانی

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید