اسنپ

اعلام برندگان قرعه‌کشی هفتگی اعضای جدید خانواده اسنپ

کدخبر : 65443

«ثبت‌نام کنید، سفر بروید، جایزه بگیرید»

اسامی برندگان هفته اول و دوم قرعه‌کشی هفتگی اعضای جدید خانواده اسنپ، اعلام شد. این طرح از ۲۳ دی آغاز شده است و هر هفته ۲۵۰ میلیون تومان جایزه به قید قرعه به اعضای جدید خانواده اسنپ تعلق می‌گیرد. کاربران راننده عزیز پس از ثبت‌نام در ناوگان اسنپ، با هر ۳ سفر یک شانس بیشتر در قرعه‌کشی ۲۵۰ میلیون تومان جایزه خواهند داشت.

اسامی برندگان خوش‌شانس آیفون ۱۳ پرو، ۳ سکه تمام بهار آزادی، ۵ گوشی سامسونگ گلکسی A54 و ۱۰ پاوربانک در هفته اول و دوم قرعه‌کشی هفتگی اعضای جدید خانواده اسنپ، اعلام شد.

رانندگانی که پس از ثبت‌نام در ناوگان، سفرهای بیشتری را انجام دهند، شانس بیشتری در قرعه‌کشی یک آیفون ۱۳ پرو، ۳ سکه تمام بهار آزادی، ۵ گوشی سامسونگ گلکسی A54 و ۱۰ پاوربانک خواهند داشت.

قرعه‌کشی اعلام برندگان، هر هفته به صورت زنده از اینستاگرام باشگاه رانندگان اسنپ پخش می‌شود، در این پخش زنده جوایز ارزنده‌ای به قید قرعه به کاربران راننده بیننده نیز اهدا می‌شود. با دنبال‌کردن صفحه اینستاگرام باشگاه رانندگان اسنپ، از خبرهای داغ اسنپی و مسابقه‌های هیجان‌انگیز زودتر از همه با خبر ‌می‌شوید و به جدیدترین مطالب آموزشی ویژه کاربران راننده دسترسی دارید:

اینستاگرام باشگاه رانندگان اسنپ

برای شرکت در این قرعه‌کشی کافی است عضو جدید ناوگان اسنپ شوید. برای عضویت در ناوگان اسنپ می‌توانید به مراکز ثبت‌نام و بازاریابان میدانی اسنپ مراجعه کنید و یا به آدرس اینترنتی زیر رفته و فقط با تکمیل اطلاعات، عضو جدید ناوگان بزرگ اسنپ باشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: