سازمان امور مالیاتی کشور

حضور رئیس‌ کل سازمان امور مالیاتی کشور و هیئت همراه در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن

کدخبر : 65462

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور و هیئت همراه با حضور در راهپیمایی شهر تهران همانند سایر مسئولان و ملت بزرگ ایران در جشن شکوهمند راهپیمایی 22 بهمن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند.

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، دکتر سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور و هیئت همراه همچون سایر اقشار مختلف مردم ایران با حضور در جشن ملی راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهدای انقلاب و بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشتند.

راهپیمایی 22 بهمن مظهر حضور، عزت و اعتماد مردم به یکدیگر و جلوه ای از حراست و صیانت فرزندان این مرز و بوم از اتحاد ملی و استقلال میهن عزیزمان ایران اسلامی است که تک تک آحاد ملت ایران اعم از مسئولان و کارکنان و یا سایر اقشار جامعه با افتخار و احساس مسئولیت در آن شرکت می کنند.

گفتنی است در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن سال جاری علاوه بر مسئولان ارشد سازمان امور مالیاتی کشور، همزمان با حضور مدیران و کارکنان خدوم و پرتلاش این سازمان در تهران، سایر مدیران و کارکنان نظام مالیاتی در سراسر کشور نیز همچون سالهای گذشته با شرکت در این جشن بزرگ ملی، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

شایان ذکر است سازمان امور مالیاتی کشور همانند سنوات گذشته غرفه نمایشگاهی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن واقع در خیابان آزادی ایجاد کرد و کارشناسان آن ضمن تبیین رویکردها و دستاوردهای نظام مالیاتی با ارایه اقلام فرهنگی ازجمله بروشور و کتابچه راهنما و.. بصورت چهره به چهره با مراجعین گفتگو و به سوالات مالیاتی آنان پاسخ دادند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: