مدیر بیمه‌های آتش سوزی نوین در نشستی با شبکه فروش؛

ارائه آنلاین فایرپلاس، رضایت مشتری و نفع نماینده فروش را حفظ می‌کند

کدخبر : 65602

​مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه نوین در نشستی با شبکه فروش این شرکت به تشریح تغییرات طرح فایرپلاس پرداخت.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین؛ مهدی وهابی؛ مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی این شرکت گفت: طرح فایرپلاس مخصوص منازل مسکونی طراحی شده که با توجه به نیاز بازار پوشش‌های جدید به آن اضافه  شده است. این طرح هم پوشش‌های آتش‌سوزی و هم مسئولیت مدنی فرد در مقابل اشخاص ثالث مانند همسایه‌ها را ارائه می‌دهد و یک محصول کامل برای منازل مسکونی به شمار می‌آید.

وی در ادامه با اشاره به آن‌که فروش این محصول به صورت آنلاین صورت می‌گیرد، توضیح داد: فروش طرح‌های فایرپلاس در سامانه فروش «ای نوین پلاس» انجام می‌شود. فعالیت در فضای الکترونیک، اتفاقی است که صنعت بیمه به آن ورود نموده و اگر امروز وارد آن نشویم در سال‌های آینده از بازار صنعت بیمه عقب خواهیم ماند. این روش فروش، هم سهولت و راحتی مشتریان را در نظر دارد و هم به دلیل ماهیت بیمه و پیچیدگی آن، نقش شبکه فروش در مشاوره و انتخاب طرح مناسب حفظ خواهد شد و در آخر مشتریان با انتخاب کد نماینده فروش خود، می‌توانند محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

وهابی همچنین در خصوص پوشش‌های جدید فایرپلاس گفت: پوشش‌های «ترکیدگی لوله آب»، «جبران خسارت وارد به ساختمان بر اثر سرقت با شکست حرز» و «مسئولیت مدنی در قبال اشخاص ثالث در مقابل خطر انفجار» به طرح فایرپلاس اضافه شده‌اند و درواقع این طرح با توجه به شرایط جدید بازار و نیازهای مشتریان از لحاظ سرمایه نیز ارتقاء یافته است.

مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه نوین همچنین گفت: از ابتدای بهمن امسال تا کنون که طرح فایرپلاس ارتقاء یافته است، فروش قابل توجهی داشته و در این مدت یک ماه، از نظر حق بیمه نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 61 درصد رشد را شاهد بوده‌ایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: