بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۵ مدرسه در استان فارس را تجهیز کرد

کدخبر : 65663

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای برنامه‌های مسئولیت‌های اجتماعی خود، ملزومات اداری ۱۵ مدرسه در استان فارس را تأمین کرد.

این بانک در راستای برنامه‌های مسئولیت‌های اجتماعی خود، ملزومات اداری ۱۵ مدرسه در منطقه محروم درودزنِ شهرستان مرودشت در استان فارس را تأمین کرد.

«بهزاد شمس‌الدینی» مدیر شعب بانک در استان فارس، اظهار داشت: تأمین و اهدای بخشی از ملزومات اداری، میز و صندلی، یخچال و سیستم سرمایشی و گرمایشی برای رفع مشکلات مدارس این شهرستان با هدف افزایش انگیزه برای حضور معلمان در این منطقه و پرورش استعدادهای نهفته انجام شده است.

وی با اشاره به اثرگذاری چنین اقداماتی در افزایش توانمندسازی دانش‌آموزان، تصریح کرد: حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و با استعداد می‌تواند باعث شکوفایی و در نهایت کمک به تأمین رفاه آن‌ها و قرار گرفتن در مسیر اشتغال‌زایی و مهارت‌آموزی شود.

مدیر شعب بانک در استان فارس با اشاره به اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، کارنامه درخشانی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی دارد، افزود: احداث و تجهیز مدارس، ساخت و بازسازی منازل مسکونی و خانه‌های بهداشت در مناطق محروم، بیمه منازل روستایی کمتر برخوردار و ۲مرحله حضور در طرح شهید سلیمانی در زمان اوج‌گیری بیماری کرونا و اهدای ملزومات و تجهیزات پزشکی مورد نیاز به مراکز بهداشتی و دانشگاه‌های علوم پزشکی در سطح استان بخشی از اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: