ذوب‌آهن اصفهان

برگزاری مراسم بزرگداشت روز جانباز در ذوب‌آهن اصفهان

کدخبر : 65701

مراسم بزرگداشت روز جانباز بمناسبت میلاد امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) با حضور 154 جانباز شاغل شرکت و خانواده های محترمشان طی سه برنامه در روزهای 27 ، 28 و ۲۹ بهمن ماه در فرهنگسرای امام رضا (ع) این مجتمع عظیم صنعتی در حال برگزاری است.

مراسم بزرگداشت روز جانباز بمناسبت میلاد امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) با حضور 154 جانباز شاغل شرکت و خانواده های محترمشان طی سه برنامه در روزهای 27 ، 28 و ۲۹ بهمن ماه در فرهنگسرای امام رضا (ع) این مجتمع عظیم صنعتی در حال برگزاری است.

محسن سلیمیان سرپرست امور شهدا ، جانبازان و ایثارگران شرکت در این خصوص گفت: هدف از تجلیل جانبازان، احترام و حراست از آرمان های مقدس شهدا و جانبازان است. آنان که با نثار خون خود از این مرز و بوم و انقلاب اسلامی پاسداری نمودند.

وی با بیان اینکه جانبازان در حقیقت شهدای زنده‌ هستند که ناظر آگاه حفاظت از راه شهیدانند، افزود : همه شهدا برای یک منظور و هدف به فیض شهادت نائل شدند و نقطه مشترک همه وصیت‌نامه‌ها پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت است.

سرپرست امور شهدا ، جانبازان و ایثارگران گفت : جانبازان و ایثارگران که از هیچ گونه خدمتی در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن دریغ نورزیدند، هیچ توقعی از نظام و ملت ندارند و این معامله‌ای است که آنان با خدای خودشان داشتند. وی یاد آور شد: همه ما مدیون ایثارگری جانبازان هستیم و امروز آرامش و امنیت ما در پرتو جانفشانی‌ها، رشادت‌ها و سختی‌های آنها در دوران دفاع مقدس و تحمل شرایط جانبازی‌ بعد از جنگ است.

سلیمیان با اشاره به اینکه ایجاد یک فضای گرم و صمیمی برای خانواده جانبازان یکی از اولویت های اصلی مسئولین شرکت است گفت : خانواده جانبازان و ایثارگران می توانند برای مشاوره تحصیلی ، روانشناسی و خانوده از مشاورین دانشگاه اصفهان با هماهنگی امور شهدا، جانبازان و ایثارگران استفاده نمایند .

در ادامه با تعدادی از شرکت کنندگان در این مراسم گفتگویی داشتیم که در ادامه می خوانید :

فرامرز داودی جانباز 15 درصد شاغل در مدیریت مهندسی نورد گفت : روز جانباز روز کسانی است که از جانشان برای انقلاب و این مرز بوم گذاشته اند و جانبازان شهیدان زنده اند .

وی افزود : این برنامه در کنار خانواده بسیار خوب و مفرح بود و بهتر است برنامه های سیاحتی بیشتری برای این قشر در نظر گرفته شود .

محمد جعفر سلیمانی جانباز 15 درصد شاغل در امور شهدا ، جانبازان و ایثارگران گفت : بهتر است این برنامه بصورت یکجا و در یک شب برای جانبازان انجام می شد تا در کنار یکدیگر  از هم باخبر می شدند.

علی انصاری طادی جانباز 5 درصد مدیریت مهندسی نورد نیز با اشاره به اینکه این برنامه خاطره دلچسبی برای خود خانواده ایجاد کرده است گفت : در سالهای گذشته این برنامه ها بدون خانواده انجام می شد که این باعث می شد جانبازان کمتر در این مراسمات حضور یابند .

وی با قدردانی از دست اندرکاران این برنامه افزود : برنامه راهیان نور برای جانبازان و ایثارگران بهتر است با خانواده ها باشد تا خانوادهای این عزیزان بدانند 8 سال دفاع مقدس در چه مناطقی بوده است .

بهرام عرفان جانباز 25 درصد شاغل در مدیریت مهندسی نورد با اشاره به اینکه برنامه شاد و جذابی امسال از سوی مسئولین برای جانبازان تدارک دیده شده بود گفت : ایده خوبی بود که جانبازان را با خانواده در کنار هم جمع کنند و محل برگزاری این مراسم خوب است زیرا همه مناطق براحتی می توانند به فولادشهر دسترسی داشته باشند .

وی با قدردانی از سرپرست امور شهدا جانبازان و ایثارگران افزود: ذوب آهن اصفهان یکی از شرکت های می باشد که تعداد زیادی از فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران در آن مشغول به کار می باشند و ساماندهی این عزیزان یک دغدغه بزرگ است که این مهم به نحو احسن انجام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: