شرکت پاکسان

جشنواره گرامیداشت دهه مبارک فجر در پاکسان برگزار شد

کدخبر : 65744

آئین اختتامیه جشنواره گرامیداشت دهه مبارک فجر شرکت پاکسان با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیران و کارکنان این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، در ابتدای این مراسم سید صدرالدین حسینی رئیس هیئت مدیره پاکسان ضمن گرامیداشت و تبریک ایام خجسته پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه به تشریح نقش و جایگاه مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری نظام اسلامی در کشور پرداخت.

رئیس هیئت مدیره شرکت پاکسان با اشاره به اهمیت مشارکت و حضور مردم در صحنه‌های سرنوشت ساز کشور افزود: هر جایی که مردم حضور داشتند دشمنان این نظام و انقلاب مأیوس شده و نتوانستند کاری پیش ببرند، بر همین مبنا است که شاهد صرف هزینه‌های بسیار و تبلیغات سنگین برای خارج کردن مردم از صحنه هستیم که ناشی از کینه توزی و دشمنی با ملت ایران و جمهوری اسلامی است.

سید صدرالدین حسینی با تأکید بر ضرورت حضور همه جانبه در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری گفت: صحنه، صحنه مشارکت است و همه ما وظیفه داریم تا با حضور در پای صندوق‌های رأی و افزایش میزان مشارکت ضمن انتخاب افراد اصلح پاسخ محکمی به تمام بدخواهان و دشمنان این مرز و بوم بدهیم.

رئیس هیئت مدیره پاکسان در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از تک تک کارکنان موفقیت‌های مجموعه پاکسان در سال مالی اخیر را مرهون زحمات تمامی تلاشگران این مجموعه بویژه شهریار محمدی راد مدیر عامل شرکت پاکسان عنوان نمود و برای موفقیت‌های بیش‌تر مجموعه ابراز امیدواری نمود.

مدیرعامل پاکسان: با وحدت کارکنان در تمامی سطوح؛ پاکسان را به جایگاه واقعی می رسانیم

شهریار محمدی راد نیز در ادامه مراسم ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و مناسبت های فرخنده ماه شعبان و گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و شهدای شرکت پاکسان گفت: همانطور که در سال گذشته عنوان شد “ما می توانیم” و به لطف خدا و تلاش های شبانه روزی تمامی همکاران توانستیم از روزهای سخت عبور و به شرایط پایدار دست یابیم که همین امر باعث بالا رفتن توقعات از مجموعه شده است.

محمدی راد در ادامه افزود: امسال بودجه قابل توجهی برای مجموعه تدوین شده است که نلاش خواهیم نمود با همت همکاران عزیز محقق نماییم و گام بلندی بسوی قله های موفقیت برداشته و با وحدت و یکپارچگی میان تمامی ارکان و سطوح مجموعه بتوانیم پاکسان بزرگ را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

مدیرعامل شرکت پاکسان نوآوری و و بهره وری را از موارد قابل توجه در برنامه های سال پیش رو عنوان نمود و گفت: برای سال آینده ضمن مدیریت هزینه های تولید و افزایش کیفیت محصولات باید بتوانیم چند محصول جدید و نوآورانه را نیز به بازار عرضه نماییم و به این منظور نیز باید تمامی ظرفیت ها را بکار بگیریم.

محمدی راد نقش مشارکت کارکنان در سامانه نظام پیشنهادهای مجموعه را یکی از راهکارهای اساسی رفع بسیاری از مسائل عنوان نمود و توجه ویژه مسئولین مربوطه به این موضوع و اختصاص مشوق های مناسب به همکارانی که پیشنهادهای ارزنده ای را مطرح می نمایند را خواستار شد.

مدیرعامل پاکسان در پایان مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را نیز مورد توجه همکاران قرار داد و برای تعیین سرنوشت کشور به دست کارگران و کارکنان مجموعه های تولیدی تاکید نمود.

در ادامه این مراسم که با بخش های ویژه شاد و سرگرم کننده برای پرسنل همراه بود از برترین های مسابقات ورزشی دهه فجر تقدیر به عمل آمد. همچنین به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، از حاج موسی سلامت جانباز ۷۰ درصد شرکت پاکسان تقدیر شد.

یادواره شهدای شرکت پاکسان برگزار شد

شرکت پاکسان در راستای گرامیداشت یاد و نام شهدا و ارج نهادن به مقام خانواده های شهدای شرکت پاکسان با دعوت از آنها در مجموعه و اهدای لوح و هدایا از سوی مدیرعامل مجموعه تقدیر نمود.

محمدی راد ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این یادواره خود را خادم خانواده شهدا عنوان نمود و افزود: در طول دوره مسئولیت در پاکسان خالصانه و خاضعانه در این سنگر اقتصادی تلاش کردیم تا با ظرفیت هایی که موجود بود بتوانیم باعث موفقیت و سربلندی مجموعه باشیم و امیدواریم که با دعای خیر خانواده ها و مادران شهدا در این مسیر توفیق خدمت داشته و ادامه دهنده مسیر شهدا، جانبازان و ایثارگران عزیز باشیم برای اعتلای نام و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران.

برگزاری مسابقات ورزشی در پاکسان

به مناسبت ایام دهه فجر و به منظور ایجاد نشاط میان کارکنان، این مجموعه نسبت به برگزاری مسابقات ورزشی اقدام نمود.

این مسابقات شامل رشته های فوتسال، پرتاب دارت، تنیس روی میز، شطرنج، دو و میدانی، بدنسازی قدرتی و استقامت، کوهنوردی، طناب کشی و… بود که در دو بخش آقایان و خانم ها برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: