بانک ملی ایران

11 اسفند، روز شوق و امید مردم ایران

کدخبر : 65918

​انتخابات مجلس شورای اسلامی در 11 اسفند ماه سال جاری، در شرایطی برگزار می شود که کشور ما در عرصه های مختلف در حال عبور از گردنه های خطیر است و این انتخابات می تواند بر این معادلات تاثیری غیر قابل انکار بر جای نهد.

در بعد داخلی، اقتصاد ایران توانسته است با همدلی مردم و نظام، از گردنه بسیار سخت و حساس فشار حداکثری عبور کند.

به اذعان بسیاری از مقامات غربی، فشار حداکثری به پایان راه خود رسیده است و ملت ایران توانسته است در اوج ناباوری اندیشکده ها و سیاستمداران غربی، سخت ترین تحریم ها را از سر بگذراند و این  مقاومت موجب شده است تا دشمن در جبهه های مختلف اقتصادی مجبور به عقب نشینی شود.

اذعان صندوق بین المللی پول به رشد بیش از 5 درصدی اقتصاد ایران در سال میلادی گذشته نشان می دهد که در زیر ساخت های اقتصادی کشور، تحرکی پرشتاب و امیدآفرین در حال شکل گیری است که از چشم محققان و تحلیلگران جهانی دور نمانده است.

بسط قدرت تولید در کشور و درخشش خیره کننده شرکت های دانش بنیان در عرصه های مختلف تولیدی توام با سرعت پرشتاب علمی کشور شرایط تازه ای را پیش روی اقتصاد ایران نهاده است.

بدون شک چنین دستاوردی تنها در سایه گشایش های بزرگی صورت گرفته است که در عرصه قانونگذاری در مجلس شورای اسلامی  صورت گرفت و در هماهنگی و همدلی با  دولت محترم سیزدهم  و مدیریت موفق اقتصادی آن، به ثمر نشسته است.

بر خلاف ایده های مسموم  رسانه های معاند که رای ندادن و شرکت نکردن در انتخابات را ابزاری برای واکنش به معضلات موجود اقتصادی قلمداد می کنند باید گفت که تضعیف هر یک از حلقه های این زنجیر متصل و به خصوص مجلس شورای اسلامی،می تواند تاثیر بسیار نامطلوبی را در اقتصاد کشور بر جا نهد.

از سوی دیگر وضعیت منطقه و جهان به گونه ای است که چشم همه مستضعفان منطقه به انتخابات ایران دوخته شده است و شرکت در این انتخابات می تواند نمایش قدرت ایران اسلامی و نقطه قوتی برای رنج کشیدگان مظلوم غزه و فلسطین باشد که در این روزها و ماه ها تحت رنج های مافوق بشری قرار دارند.

در این میان نمایش پشتیبانی تمام عیار مردم کشور از ساختار سیاسی ایران به عنوان قلب کشورهای حلقه مقاومت،نه تنها تاثیر روانی خردکننده ای بر رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن خواهد داشت، بلکه موجب روحیه بخشی به مبارزان و مردم بی دفاعی است که در زیر بمباران و قحطی ها،جوانمردانه در حال ستیر با رژیم سفاک صهیونیستی هستند.

در پایان باید سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب را به یاد آورد که فرمودند: ما از بخش زیادی از مسیر با وجود شیب‌ تند عبور کرده و به قله‌ها نزدیک شده‌ایم، بنابراین امروز روز خسته شدن و نا امیدی نیست، بلکه روز شوق و امید و حرکت است.پس با شرکت در انتخابات همه در کنار هم برای سربلندی ایران عزیز تلاش می کنیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید