در همایش سالیانه HSEE مطرح شد؛

خواجه پور: در زیرساخت‌های HSEE نسبت به سال گذشته پیشرفت داشته‌ایم

کدخبر : 66108

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمپاسکو ضمن تقدیر از روند رو به رشد شاخص‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست در شرکت‌ها، مجتمع‌ها و طرح‌های تابعه عنوان کرد: تغییرات اقلیمی از جمله گرمایش زمین بر تمام امور ما به خصوص مسائل مرتبط با ایمنی و بهداشت تاثیرگذار است و باید بیش از پیش در مرکز توجه ما قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی ایمپاسکو، پرهام خواجه پور مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در جلسه مسئولین و سرپرستان HSEE شرکت، مجتمع و طرح‌های تابعه ایمپاسکو، تاکید کرد: گرمایش زمین در وهله اول خود را در بحران جهانی آب نمایان خواهد کرد و در هدف گذاری‌های خود باید این مساله را در نظر بگیریم.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمپاسکو عنوان کرد: ضعف ما طی یک سال گذشته در بخش‌های ایمنی عملیات، بازرسی‌ها، گزارش حوادث و بهداشت و ریسک‌های بهداشتی بوده است که از جمله اهداف ما برای سال آینده تقویت همه شرکت‌ها، مجتمع‌ها و طرح‌ها در این بخش‌هاست.

وی ادامه داد: در زیرساخت‌های HSEE نسبت به دوره‌های قبل پیشرفت داشته‌ایم که این خود قابل تقدیر است.

خواجه‌پور توضیح داد: در بحث ایمنی بیشترین حوادث در معادن ناشی از برخورد و تصادف بوده است که تلاش داریم تا این حوادث را به صفر برسانیم.

وی تصریح کرد: بر همین اساس در حال راه‌اندازی یک طرح پایش برای ارتقای واحدهای ایمنی، بهداشت و محیط زیست برای صحت و کنترل اقدامات هستیم.

ولدخانی: زمینه را برای انتقال تجربه‌های دانش محور HSEE فراهم می‌کنیم

امیرولدخانی مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمیدرو نیز در ادامه این همایش گفت: سال آینده کلاس‌های آموزشی مباحث بهداشت، ایمنی و محیط زیست را برای همه واحدها در نظر گرفته‌ایم.

وی تاکید کرد: در برنامه پژوهشی طرح بزرگ تغییرات اقلیم که در دستورکار داریم پروژه بزرگی را با دانشگاه تهران آغاز کرده‌ایم که سال آینده نهایی خواهد شد.

ولدخانی تصریح کرد: همچنین در سال آینده دوره‌های دانش محور در نظر گرفته‌ایم که در این جلسات تجربه‌های دانش محور فعالان این حوزه به دنبال هم‌اندیشی‌ها به یکدیگر منتقل می‌شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از واحدهای برتر HSEE شرکت، مجتمع و طرح‌های وابسته ایمپاسکو تقدیر به عمل آمد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: