پتروشیمی غدیر

گزارش عملکرد پتروشیمی غدیر در طی ۱۱ ماه از سال ۱۴۰۲

کدخبر : 66163

پتروشیمی غدیر در طی عملکرد ۱۱ ماهه ابتدایی خود به درآمد حدودا ۴ هزار میلیارد تومانی دست یافت.

پتروشیمی غدیر در طی عملکرد ۱۱ ماهه ابتدایی خود به درآمد حدودا ۴ هزار میلیارد تومانی دست یافت.

شرکت پتروشیمی غدیر در سال ۱۳۷۸ با نام شرکت بازرگانی فرآورد کارون جنوب به صورت شرکت سهام خاص تاسیس گردید در سال ۱۳۸۰ نام شرکت به شرکت پتروشیمی غدیر تغییر یافت این شرکت در بازار سرمایه با نماد شغدیر شناخته می‌شود.

این شرکت در کنار پتروشیمی اروند، بندر امام و آبادان تأمین کننده PVC داخل کشور می‌باشد.

مواد اولیه شغدیر کلر و اتیلن می‌باشد که کلر از پتروشیمی اروند و اتیلن از پتروشیمی مارون تامین می‌گردد. این شرکت در زمینه فروش محصول PVC در داخل کشور با شرکت‌های پتروشیمی بندر امام و اروند رقابت دارد و جایگاه اول را از لحاظ میزان تولید به ظرفیت اسمی دارا می‌باشد.

فروش شغدیر به مرز ۴ هزار میلیارد تومان رسید

پتروشیمی غدیر با سرمایه ثبت شده ۱۳۰۰ میلیاردی در طی عملکرد ۱۱ ماهه سال قبل خود حدودا ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از محصولات خود را فروخته بود که امسال با رشد ۸ درصدی حدودا به ۴ هزار میلیارد تومان رسید این بنگاه اقتصادی محصولات خود را در بازار‌های داخلی و خارجی به فروش رسانده و در این دوره بیشترین درآمد را  از فروش محصولات خود در بازار‌های داخلی بدست آورده است.

افزایش ۳۳ درصدی فروش ماهانه پتروشیمی غدیر

شرکت پتروشیمی غدیر در طی عملکرد یک ماهه خود در یازدهمین ماه از سال جاری حدودا ۵۰۰ میلیارد تومان از محصولات خود را فروخته که در مقایسه با بهمن ماه سال قبلی رشد ۳۳ درصدی داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: