در دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط ‌عمومی ایران؛

نشان ویژه مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی به فولاد هرمزگان رسید

کدخبر : 66169

دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط ‌عمومی ایران با حضور جمعی از مسئولان کشوری و مدیران روابط عمومی شرکت‌های برتر برگزار شد و از مدیرعامل فولاد هرمزگان به عنوان «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» تقدیر شد.

دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط ‌عمومی ایران با حضور حمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان ملی استاندارد، پروفسور باقر ساروخانی، مدیران عامل سازمان‌ها و صنایع و شماری از فعالان ارتباطی و نیز قرائت پیام رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA)، جمعی از اساتید، مدیران و صاحب‌نظران روابط‌ عمومی کشور در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، هدف این همایش توسعه سرآمدی در حوزه روابط عمومی، ارائه مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخص‌های سرآمدی در روابط عمومی و معرفی و تقدیر از روابط عمومی‌های سرآمد عنوان شده است. در این همایش، پس از ارزیابی روابط‌ عمومی‌های برتر کشور بر اساس مدل تعالی تخصصی شده EFQM در روابط‌عمومی که شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و ٨١ شاخص فرعی است، روابط‌ عمومی‌های سرآمد معرفی شدند.

در این آیین، هیئت داوران با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دلیل تعالی‌جویی و تعالی‌گری در مدیریت ارتباطات با مخاطبان درونی و بیرونی به عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان اعطا کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید