ال‌جی الکترونیکس

سهولت و آرامش با راهکارهای سبک زندگی ال‌جی در نمایشگاه KBIS 2024

کدخبر : 66230

راهکارهای حمام، PuriCare HydroTower و سیستم اتوکشی ال‌جی با ارتقای بهداشت، کاربری آسان و طراحی هوشمندانه

ال‌جی الکترونیکس (LG) در نمایشگاه صنایع حمام و آشپزخانه KBIS 2024 که از 27 تا 29 فوریه در لاس‌وگاس آمریکا برگزار شد از مجموعه‌ای از راهکارهای سبک زندگی خانگی رونمایی کرد. جدیدترین نوآوری‌های این شرکت شامل PuriCare™ HydroTower  و سیستم اتوکشی از فناوری‌های پیچیده و طراحی کاربرپسند برای ارتقا و پربارتر کردن زندگی روزمره استفاده می‌کنند.

راهکارهای حمام برای ارتقای تجربه کاربری استحمام

ال‌جی با ارائه محصولی برای فراهم‌کردن راحتی و دسترسی‌پذیری بهتر در حمام، به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین فضاهای زندگی موجود در خانه، تجربه کاربری آن را بهبود می‌بخشد. دستگاه تصفیه هوشمند دوش و حمام ال‌جی با فراهم‌کردن آب پاکیزه و تصفیه شده توسط یک فیلتر تصفیه آب پیشرفته تجربه کاربری استحمامی باطراوت را به کاربران ارائه می‌کند. این سیستم به‌صورت هوشمند بر مصرف آب نظارت کرده و زمان تعویض به‌موقع فیلتر را اعلام می‌کند تا دسترسی به جریان مداوم آب پاکیزه را تسهیل کند.

سیستم تصفیه آب هوشمند حمام ال‌جی برای حفظ دمای انتخابی آب از ترموستاتیک استفاده می‌کند. یونیت کنترل بصری این دستگاه از یک نمایشگر برخوردار است که به کاربران اجازه می‌دهد دمای آب را مشاهده کرده و بنا به ترجیح خود به‌سادگی از تنظیمات دما برای گرم‌تر کردن یا خنک‌تر کردن آب استفاده کنند. راهکار حمام ال‌جی همچنین از Smart Airflower  برخوردار است که با کنترل فعال دما و رطوبت حمام، محیط راحت‌تری را در حمام فراهم می‌کند. Smart Airflower  که به‌منظور به گردش در آوردن سریع هوا و کاهش رطوبت طراحی شده است، دو فن دارد که یکی از آن‌ها رطوبت را استخراج می‌کند و دیگری هوای گرم و خشک را به داخل حمام می‌دمد.

سومین بخش راهکار حمام معرفی شده توسط ال‌جی، یک آینه هوشمند همه کاره است که علاوه بر عملکرد عادی به عنوان یک آینه معمولی، به عنوان یک هاب برای ارائه خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی نیز عمل کرده و محتواهای مفیدی شامل ترفندها و توصیه‌هایی برای استفاده از حمام فراهم می‌کند.

PuriCare HydroTower  مناسب برای راحتی، بهداشت و سلامتی

PuriCare HydroTower  LG فن آوری‌های تصفیه هوا و کنترل رطوبت را درهم‌آمیخته و ظاهری شیک و ایستاده دارد که هر نوع فضا و دکوراسیونی را زیباتر می‌کند. این محصول  که در نمایشگاه  KBIS 2024 برای اولین‌بار در سطح بین‌المللی معرفی خواهد شد در سال گذشته در کره جنوبی ورودی موفقیت‌آمیز به بازار داشته و فروش آن ظرف 50 روز بیش از 10 هزار یونیت بوده است.

PuriCare HydroTower LG که هوای مرطوب تصفیه شده و با طراوتی را فراهم می‌کند با استفاده از فن آوری پیشرفته‌ای که مواد و ترکیبات مضر را از بین می‌برد یک منبع آب تمیز فراهم کرده و از تشکیل رسوبات آهکی نیز جلوگیری می‌کند.1،2 این محصول نوآورانه ال‌جی آب را تا 100 درجه سلسیوس گرم می‌کند تا رشد باکتری‌ها را متوقف کرده3 و علاوه بر ایجاد رطوبت موثر آسودگی خیال را نیز برای کاربران به ارمغان می‌آورد. به علاوه، این محصول  می‌تواند ذرات بسیا ریز غبار را نیز از هوا زدوده و محیطی سالم‌تر و مطبوع‌تر را در فضاهای بسته فراهم کند.4

PuriCare HydroTower LG برای ارتقای هر چه بیشتر سطح بهداشت پیش از آغاز عملیات رطوبت‌سازی از بخار برای تمیزکردن و خشک‌کردن خودکار مسیر عبور ذرات رطوبت استفاده می‌کند.5 طراحی کاربرپسند ال‌جی امکان برداشتن و بازکردن آسان قطعاتی مانند مخزن آب و کاور را برای آبکشی راحت‌تر فراهم می‌کند. به‌علاوه، این محصول با استفاده از ظرفیت 700 سانتی‌متر مکعب (6/23 اونس) در ساعت قادر است به‌سرعت سطح رطوبت مطلوب برای کاربر را فراهم کند.

 

سیستم اتوکشی همه‌کاره

سیستم اتوکشی پیشرفته ال‌جی و درعین‌حال ساده و زیبا، به طور مؤثری چروک‌ها را مدیریت می‌کند تا به کاربران در بهبود استایل شخصی‌شان کمک کند. این سیستم اتوکشی شامل یک میز اتوی زیبای تاشو مجهز به اتوی‌بخار و محلی برای قراردادن اکسسوری‌های لازم است و برای برطرف‌کردن تمامی چین‌وچروک‌ها از بخار پرفشار 5 خط (five-bar) که 5 برابر پرفشارتر از بخارسازهای معمولی است استفاده می‌کند. قدرت اضافی بخار از یک ژنراتور بخار پرفشار و سیستم حرارتی داخلی که در صفحه میز اتوکشی کار شده است تأمین می‌شود. ذرات بخار پرفشار تولید شده توسط سیستم اتوکشی برای کاهش موثر چروک‌ها به پارچه نفوذ می‌کنند.

تکنولوژی Styling Board با استفاده از دو فن که به رفع رطوبت البسه کمک می‌کند از آبرفت و جمع‌شدگی پارچه جلوگیری می‌کند و برای لباس‌های ظریف و حساس مناسب است. طراحی سیستم اتوکشی به نحوی انجام شده امکان تنظیم ارتفاع آسان میز اتو را فراهم کرده، از طریق یک دکمه نگهدارنده به‌صورت خودکار چرخ‌های محصول را در حین اتوکشی قفل می‌کند و برای نگهداری بی‌دردسر به‌راحتی تا می‌شود.

Lyu Jae-cheol  مدیرعامل شرکت راهکارهای تهویه‌مطبوع و لوازم‌خانگی ال‌جی الکترونیکس در این باره گفت: "ال‌جی مشتاقانه در انتظار است تا در نمایشگاه  KBIS 2024 یک سری استثنائی از نوآوری‌های خانگی شامل راهکار حمام، PuriCare HydroTower  و سیستم اتوکشی را به بازدیدکنندگان معرفی کند. ما به معرفی راهکارهای زندگی هوشمند در دسته‌بندی‌های مختلف با استفاده از شناخت عمیقمان از سبک زندگی مشتریان ادامه می‌دهیم و تلاش می‌کنیم بازار را از طریق نوآوری‌های هوشمندانه برای یک زندگی بهتر رهبری کنیم."

لوازم‌خانگی جدید ال‌جی در غرفه این شرکت (2343# سالن غربی، مرکز همایش‌های لاس وگاس) در نمایشگاه KBIS 2024 که در لاس وگاس، ایالت نوادا برگزار شد به نمایش گذاشته شد.

# # #

1- آزمایش شده توسط موسسه پژوهشی بازرسی و آزمایش پارچه کره جنوبی (KOTITI) با استفاده از HydroTower مدل HY703RWAA  برای اندازه گیری غلظت مواد ایجاد کننده سختی آب (آب شیر) با مقایسه غلظت مواد پس از عبور از فیلتر با سطوح اولیه که نتایج رفع 9/99 درصدی رسوبات با کاهش کلسیم و منیزیم را نشان می‌دهند. عملکرد واقعی ممکن است بر اساس محیط استفاده از محصول متفاوت باشد.

2- آزمایش شده توسط Korea Conformity Laboratories (KCL) با استفاده از HydroTower مدل  HY703RWAAبرای اندازه‌گیری عملکرد فیلتراسیون ( کلر باقی مانده در شیشه)، عملکرد بهینه فیلتراسیون (سختی آب) و پایداری انحلال. نتایج نرخ رفع 100 درصدی باقی مانده کلر، رفع 100 درصدی سختی آب و انطباق با استانداردهای ایمنی انحلال را نشان می‌دهند. این فیلتراسیون با فیلتراسیون مربوط به تصفیه آب شرب تفاوت دارد. عملکرد واقعی ممکن است بر اساس محیط استفاده از محصول متفاوت باشد.

3- کاهش 999/99 درصدی باکتری‌های مضر موجود در مخزن آب آزمایش شده توسط موسسه پژوهشی بازرسی و آزمایش پارچه کره جنوبی (KOTITI) و موسسه آزمایش و پژوهش کره جنوبی (KTR) با استفاده از آزمایش HydroTower مدل HY703RWAA برای اندازه‌گیری تعداد باکتری‌ها (،Staphylococcus aureus Bacilluspneumoniae، Klebsiella pneumonia) در آب تحت شرایط 20±5 درجه سلسیوس و رطوبت 50± 10درصد پس از کامل شدن حالت humidifyingwater sterilization)).

4- کاهش 999/99 درصدی ذرات بسیار ریز به ابعاد 01/0 میکرومتر. آزمایش شده توسط Korea Conformity Laboratories (KCL)  با استفاده از HydroTower مدل HY703RWAA برای اندازه‌گیری نرخ رفع ذرات غبار در حالت Clean Turbo دمای 23±1.0 درجه سلسیوس و رطوبت محیطی 50±2.0 عملکرد واقعی ممکن است بر اساس محیط استفاده از محصول متفاوت باشد.

5- آزمایش شده توسط آزمایشگاه داخلی ال‌جی با استفاده از HydroTower مدل HY703RWAA برای اندازه‌گیری تغییر وزن مسیر جریان رطوبت‌ساز پس از یک ساعت عملکرد در حالت Turbo Humidification، سپس متوقف کردن عملیات (خشک کن خودکار) تحت شرایط دمای 23±2 درجه سلسیوس و رطوبت محیطی 50±10 عملکرد واقعی ممکن است بسته به شرایط محیط استفاده متفاوت باشد.

شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس

شرکت راهکار‌های تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی یکی از رهبران جهانی در زمینه لوازم خانگی، راهکارهای خانه هوشمند، سیستم‌های تهویه مطبوع و همچنین محصولات آینده‌نگرانه با قابلیت‌های نسل جدید هوش مصنوعی است. این شرکت با فناوری‌های پیشرو در صنعت، در حال ایجاد راهکارهای جامعی است و به ایجاد زندگی بهتر و سالم‌تر برای مصرف‌کنندگان با طراحی و توسعه متفکرانه لوازم آشپزخانه، وسایل زندگی و محصولات راهکارهای تهویه مطبوع و تصفیه هوا متعهد است. مجموعه این محصولات باعث راحتی بیشتر، عملکرد عالی، کارآیی موثر و مزایای سلامتی جذابی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ال‌جی، به www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: