صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس

درخشش شرکت‌های تابعه گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در دهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی

کدخبر : 66269

در دهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی، شرکت‌های تابعه گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس توانستند ۱۹ جایزه را از آن خود کنند و بیشترین سهم جوایز را به خود اختصاص دهند.

در دهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی، شرکت‌های تابعه گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس توانستند ۱۹ جایزه را از آن خود کنند و بیشترین سهم جوایز را به خود اختصاص دهند.

 شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، مراسم اختتامیه دهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرتضی شاه‌میرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، دکتر علی عسکری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، بابک افقهی مدیرعامل تاپیکو، عبدالحسین بیات و رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت و جمع قابل‌توجهی از مدیران ارشد صنعت پتروشیمی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

بر اساس ارزیابی صورت‌گرفته در این دوره از جایزه تعالی صنعت پتروشیمی که ماحصل ارزیابی ۶۷ شرکت شامل ۳۸ شرکت تولیدی و خدماتی، ۹ طرح و پروژه در حال ساخت، ۳ شرکت از گروه پیمانکاران، تأمین‌کنندگان و سازندگان و ۱۷ شرکت از صنایع پایین‌دست بود، ۱۹ جایزه به شرکت‌های تابعه گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس تعلق گرفت.

در گروه تولیدی، تندیس بلورین به «شرکت مبین انرژی خلیج‌فارس»، «شرکت پتروشیمی شهید تندگویان» و «شرکت پتروشیمی نوری» تعلق گرفت.

در همین گروه تقدیرنامه ۵ ستاره به «شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس» و «شرکت پتروشیمی اروند»، تقدیرنامه ۴ ستاره به «شرکت پتروشیمی کارون»، تقدیرنامه ۳ ستاره به «شرکت ره آوران فنون پتروشیمی»، تقدیرنامه ۲ ستاره به «شرکت پتروشیمی لردگان» و گواهی تعهد به تعالی به «شرکت دماوند انرژی عسلویه»، تعلق گرفت.

در بخش طرح‌ها، تقدیرنامه ۵ ستاره به «طرح توسعه شرکت پتروشیمی کارون» با مدیریت پروژه «شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی» و طرح «شرکت پتروشیمی صدف خلیج‌فارس»، تقدیرنامه ۴ ستاره به طرح «صنایع پلیمر گچساران» و تقدیرنامه ۳ ستاره به «طرح توسعه شرکت پتروشیمی ارومیه» تعلق گرفت.

همچنین تندیس شرکت‌های برتر در حوزه‌های دارای اولویت بیشتر دبیرخانه جایزه تعالی به «شرکت پتروشیمی نوری» اهدا شد.

در بخش دیگر این جایزه، لوح تقدیر از تیم ارزیاب برتر بر اساس مدل EFQM به تیم ارزیابی «شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس» از بین ۵۵ تیم تعلق گرفت و لوح تقدیر از تیم ارزیاب برتر بر اساس مدل CPM3 به تیم ارزیابی طرح HDPE «شرکت صنایع پلیمر گچساران» از بین ۹ تیم و لوح تقدیر از تیم تعالی برتر بر اساس مدل  CPM3 به تیم تعالی «شرکت پتروشیمی صدف خلیج‌فارس» اهدا شد.

در این مراسم همچنین به‌پاس حضور همیشگی در تمامی ادوار جایزه تعالی صنعت پتروشیمی، تندیس حضور مستمر در ۱۰ دوره از سال ۱۳۸۹ تاکنون به شرکت‌های «مبین انرژی خلیج‌فارس» و «پتروشیمی شهید تندگویان» تعلق گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: