بیمه ایران:

خسارت ۱۷۳ میلیارد ریالی لنج باری البوستان پرداخت شد

کدخبر : 66423

در مراسمی با حضور نعمتی مدیرکل بیمه ایران استان هرمزگان، دسینه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان، ابراهیمی معاون قضایی رییس کل دادگستری هرمزگان، جمعی از معتمدین و نمایندگان لنج داران بندر لنگه و اعضای انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران، خسارت ۱۷۳ میلیارد ریالی به سرکار خانم مهناز بیجاد، بیمه گزار لنج باری البوستان پرداخت شد.

 

این شناور در تاریخ 24 اسفند 1401  حدود ساعت ۶:۳۰ صبح در حوالی بندرگاه مینا راشد دبی در کشور امارات دچار  خسارت گردیده و غرق شد. پس از تکمیل مدارک و بررسی حادثه، خسارت وارده بابت بدنه شناور به مبلغ ۱۱۲،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال و خسارت نایروبی (لاشه کشی) به مبلغ ۶۰،۶۷۲،۲۹۲،۳۸۰ ریال و در مجموع ۱۷۳،۱۷۲،۲۹۲،۳۸۰ ریال توسط بیمه ایران پرداخت شد.

نعمتی، مدیر کل بیمه ایران استان هرمزگان در این مراسم ضمن ابراز همدردی و تاسف از وقوع این حادثه، اظهار داشت: بیمه ایران به عنوان بزرگترین شرکت بیمه ای کشور، همواره در کنار بیمه گزاران خود در مواقع بروز حادثه بوده و هست و در سریع ترین زمان ممکن نسبت به پرداخت خسارات و ایفای تعهدات اقدام می نماید.

دسینه، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان نیز با اشاره به نقش مهم صنعت بیمه در حمایت از فعالان اقتصادی، از عملکرد بیمه ایران در پرداخت به موقع خسارت تقدیر و تشکر کرد.

ابراهیمی، معاون قضایی رییس کل دادگستری هرمزگان نیز بر لزوم توجه به مقوله بیمه در جامعه تاکید کرد و گفت: بیمه می تواند به عنوان یک پشتوانه قوی، در مواقع بروز حادثه، از افراد در برابر ضرر و زیان مالی محافظت نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: