بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

شعبه امام خمینی«ره» بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بجنورد افتتاح شد

کدخبر : 66438

در مراسمی با حضور دکتر «رضا قرائی‌پور» معاون برنامه‌ریزی و توسعه، شعبه امام خمینی«ره» بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بجنورد افتتاح شد.

در مراسمی با حضور دکتر «رضا قرائی‌پور» معاون برنامه‌ریزی و توسعه، «سید روح‌الله میرهادی» سرپرست مدیریت شعب بانک در استان خراسان شمالی، «فخر موحدی» معاون اقتصادی استاندار، «مجید الهی‌راد» مدیرکل کمیته امداد استان و جمعی از مدیران، شعبه امام خمینی«ره» بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بجنورد افتتاح شد.

رشد ۷۰ درصدی منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه مهر ایران، در این مراسم دکتر «قرائی‌پور» معاون برنامه‌ریزی و توسعه بانک، اظهار داشت: منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال جاری با رشد ۷۰ درصدی نسبت به پایان سال گذشته بیش‌ترین رشد را در شبکه بانکی کشور تجربه کرده است.

وی با اشاره به اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آمادگی حمایت و رشد تولید در کشور را دارد، افزود: در حال حاضر این بانک بیش از ۱۷ میلیون مشتری دارد و همراه‌بانک «مهریران» سومین نرم‌افزار برتر شبکه بانکی است.

در ادامه مراسم «سید روح‌الله میرهادی» سرپرست مدیریت شعب بانک در استان ضمن تشریح عملکرد بانک در استان، بیان کرد: با توجه به استقبال گسترده مردم از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، امروز شاهد افتتاح هفتمین شعبه بانک در استان هستیم.

در ادامه سفر دکتر «قرائی‌پور» به خراسان شمالی، مراسمی برای تجلیل از مشتریان ارزنده و سفیران قرض‌الحسنه برگزار شد.

در این مراسم دکتر «قرائی‌پور» بیان کرد: در ۲ سال گذشته منابع بانک رشد چشمگیری را تجربه کرده و از ۷۰ همت به ۲۶۰ همت رسیده است.

وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به دنبال ارائه خدمات عام‌المنفعه است و با راه‌اندازی کیوبانک به دنبال ارتقای خدمات بانکی است.

وی از کارکنان و مشتریان وفادار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تشکرد کرد و گفت: ترویج فرهنگ نیکوی قرض‌الحسنه و شمولیت مالی آن حاصل تلاش کارکنان بانک و استقبال مشتریان وفادار این بانک است.

در پایان تعدادی از مشتریان ارزنده بانک، ضمن تشکر از تنوع طرح‌ها و خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نظرات و پیشنهادات خود را برای بهبود کیفیت خدمات بیان کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: