سیمیدکو

خبر خوش مدیرعامل سیمیدکو در آستانه سال نو

کدخبر : 66478

عقد تفاهم نامه سیمیدکو و بانک تجارت جهت ارائه تسهیلات به کارکنان شرکت

به منظور ارائه خدمات رفاهی و افزایش انگیزه پرسنل، طی تفاهم نامه ای با مدیریت شعب بانک تجارت استان خراسان رضوی، پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات این بانک برای تمامی همکاران محترم شرکت های صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد و پیشگامان فولاد جنوب (شاغل در مجتمع کارخانجات سیمیدکو) فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی سیمیدکو، مهندس محمود لندی مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد با اعلام این خبر گفت: به منظور ارائه خدمات رفاهی و افزایش انگیزه پرسنل، طی تفاهم نامه ای با مدیریت شعب بانک تجارت استان خراسان رضوی، پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات این بانک برای تمامی همکاران محترم شرکت های صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد و پیشگامان فولاد جنوب(شاغل در مجتمع کارخانجات سیمیدکو) فراهم شده است.

مدیرعامل سیمیدکو افزود: جهت ایجاد توزان و برابری در ارائه تسهیلات و خدمات رفاهی مقرر گردید به تمامی سطوح سازمانی این تسهیلات بصورت یکسان و با بازپرداخت ۵ ساله تعلق گیرد.

مهندس لندی در پایان خاطرنشان کرد به منظور افزایش رضایتمندی همکاران محترم در تلاش هستیم از طریق سایر بانک های عامل نیز تسهیلاتی به همکاران محترم ارائه نماییم. همچنین در تلاشیم با تقویت تمهیداتی که از سال گذشته در شرکت سیمیدکو دیده شده است از طریق تشکیل منظم و مدون جلسات کمیته وام بمنظور ارائه تسهیلات در موارد ضروری به همکاران محترم بر اساس شرایط و دستورالعمل های موجود اقدام لازم صورت پذیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید