همراه اول

آغاز پویش مردمی همراه اول برای کمک به سیل‌زدگان سیستان‌وبلوچستان

کدخبر : 66595

همراه اول پویشی مردمی را با محوریت قرائت سوره مبارکه واقعه و با هدف «کمک به سیل‌زدگان سیستان‌وبلوچستان» راه‌اندازی کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت فرارسیدن ماه بهار قرآن و بهار طبیعت، پویش «بنی آدم اعضای یک پیکرند» را با محوریت سوره مبارکه «واقعه» آغاز کرده است.

تمامی مشترکان همراه اولی می توانند در ایام ماه مبارک رمضان برای شرکت در این پویش، به صورت رایگان با شماره 9998 تماس بگیرند.

همراه اول قصد دارد در ازای مجموع تماس های گرفته شده با سامانه 9998 و در راستای مسوولیت اجتماعی خود، به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان کمک رسانی کند.

سوره مبارکه واقعه، پنجاه و ششمین سوره قرآن کریم است که 96 آیه دارد و به معنای وقوع پیشامد حتمی قیامت است.

در این سوره به حادث شدن قیامت و نشانه های آن، تقسیم بندی انسان ها در سه گروه مقرّبان، اصحاب یمین و اصحاب شمال، خلقت انسان، نزول باران و رشد گیاهان و ترسیم حالات احتضار اشاره شده است.

گفتنی است علاوه بر آغاز این پویش سراسری توسط همراه اول، این اپراتور در راستای مسوولیت اجتماعی خود نیز نخستین محموله کمک های خود شامل اقلام بهداشتی، پتو و زیرانداز را به مناطق آسیب دیده استان سیستان و بلوچستان ارسال کرد.

لازم به ذکر است پس از بارش های اخیر و سرریز شدن سدهای استان سیستان و بلوچستان، مناطقی از این استان زیر آب رفت و منازل مسکونی و زمین های کشاورزی هموطنان مان آسیب دید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید