منطقه آزاد قشم

فرودگاه قشم هر هفته با 180 سورتی پرواز میزبان مسافران ایرانی و خارجی است

کدخبر : 66684

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد قشم گفت: با نزدیک شدن به ایام نوروز 1403، آمار پروازهای این فرودگاه در هر هفته به 180 سورتی رسیده که توسط افزون بر 12 شرکت هواپیمایی انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، ناصر رجبی با بیان این مطلب، اظهار کرد: این تعداد پرواز از فرودگاه قشم در پنج مسیر داخلی شامل تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و ساری و دو مسیر هوایی خارجی شامل دبی و مسقط انجام می‌شود.‍‌‌

وی با اعلام اینکه شمار پروازهای مسیر قشم به دبی هر هفته با 6 سورتی پرواز انجام می‌شد، ادامه داد: از فردا ( یکشنبه 27 اسفند 1402 ) با نزدیک شدن به ایام پایان سال شمار پروازهای مسیر قشم به دبی و بلعکس به 10 سورتی پرواز افزایش پیدا می‌کند.

به گفته مدیرکل فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد قشم، مسافران مسیر قشم به دبی و بالعکس همه روزه به جز یکشنبه‌ها می‌توانند در این مسیر تردد کنند.  

وی اعلام کرد: علاقمندان سفر به کشور عمان هم می‌توانند روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته با هواپیمای شرکت آسا جت در مسیر قشم به مسقط و بالعکس تردد نمایند.

رجبی گفت: مسافران و میهمانان جزیره قشم همه روزه می‌توانند در مسیر تهران به قشم و بالعکس با بیش از 20 سورتی پرواز، رفت و آمد داشته باشند.

او یادآور شد: پرواز در مسیر فرودگاه قشم به اصفهان و بالعکس که در روزهای یکشنبه و چهارشنبه انجام می‌شد به خاطر رفاه علاقمندان سفر به این جزیره جهانی، توسط شرکت وارش به چهار روز در هفته شامل یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه‌ها افزایش یافته است.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد قشم گفت: مسافران مسیر مشهد مقدس و جزیره زیبای قشم هم به جز شنبه‌ها می‌توانند با هواپیماهای شرکت سپهران و زاگرس در این مسیرها تردد نمایند.

به گفته وی، علاقمندان سفر به قشم از استان فارس (شیراز) هم می‌توانند در روزهای شنبه و سه‌شنبه با شرکت هواپیمایی قشم به این جزیره سفر کنند.

رجبی بیان داشت: خط پروازی فرودگاه قشم و ساری هم برای جا بجایی مسافران در روزهای یکشنبه و چهار شنبه هر هفته توسط شرکت وارش فعال است.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس، با ظرفیت‌های بی‌نظیر و کم نظیر طبیعی در حوزه گردشگری در طول سال میزبان علاقمندان از نقاط مختلف ایران و دوستداران خارجی است که اوج این سفرها را می‌توان در ایام نوروز مشاهده کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: