مترو تهران و حومه

جابجایی ۲۶ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» با مترو

کدخبر : 66785

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از جابجایی ۲۶ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» با ناوگان مترو خبر داد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از جابجایی ۲۶ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در  «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» با ناوگان مترو خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، هادی زند در خصوص میزان جابجایی مسافر توسط شبکه مترو تهران و حومه در این مراسم گفت: ایستگاه ورزشگاه آزادی در خط پنج مترو در روز سه‌شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مجموع رفت و برگشت پذیرای ۲۶ هزار نفر از شهروندان و مسافران بود.

وی افزود: در ساعات قبل از شروع مراسم حدود ۱۰ هزار نفر با مترو به مجموعه ورزشی آزادی منتقل شدند و بعد از پایان این مراسم نیز حدود ۱۶ هزار نفر از شهروندان به این ایستگاه مراجعه و از طریق مترو به مبادی اولیه بازگردانده شدند.

زند خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مسافران و به منظور رفاه بیشتر شرکت‌کنندگان در مراسم میلاد امام حسن مجتبی(ع)، علاوه بر قطارهای برنامه‌ریزی‌شده، ۷ قطار فوق‌العاده نیز اعزام شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: