مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در همدان خبر داد:

​استقبال مردم همدان از خدمات غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

کدخبر : 66803

«مرتضی بهاروند» با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات غیرحضوری و آنلاین به مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزود: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۵هزار افتتاح حساب در شعب بانک در استان انجام شده که ۴۶ درصد به‌صورت غیرحضوری بوده است.

«مرتضی بهاروند» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان همدان، گفت: مدیریت شعب بانک در استان همدان با رشد بیش از ۵۰ درصدی منابع در سال ۱۴۰۲ عملکردی موفق از خود بر جای گذاشت.

 وی گفت: این بانک مسائل اقتصادی و معیشتی دهک‌های پایین و تأمین مالی اقشار کمتر برخوردار از طریق وام‌های قرض‌الحسنه را مد نظر قرار داده است. برای حمایت از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی استان همدان حدود ۱۰۰۰ فقره وام اشتغالزایی و کارآفرینی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان همدان تصریح کرد: این بانک در ادامه اقدامات و برنامه‌های خود برای حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه، در سال گذشته اقدام به پرداخت بیش از ۷۵۰ فقره وام قرض‌الحسنه بند ج تبصره ۱۶ بیماران معسر خاص به مبلغ ۳۷۰ میلیارد ریال کرده است.

بهاروند با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص تسهیل ازدواج و فرزندآوری گفت: بانک در استان همدان تعداد ۱۱۰هزار فقره تسهیلات به مبلغ ۵۷ هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرده که حدود ۱۰۰۰ فقره از آن مربوط به وام ازدواج و فرزندآوری به مبلغ بیش از ۱۲۶۰ میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به برکت وام‌های قرض‌الحسنه و تعهد مشتریان به بازپرداخت وام‌های قرض‌الحسنه افزود: نسبت مطالبات به مصارف در استان کمتر از ۰.۳ (سه دهم) درصد است و این بانک بهترین عملکرد را در سطح شبکه بانکی استان داشته است.

بهاروند اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ۱۵ شعبه در استان همدان مشغول خدمت‌رسانی به مردم عزیز این استان است. ۴۶هزار فقره تسهیلات آنلاین تا پایان بهمن ماه سال ۱۴۰۲ در استان همدان پرداخت شده که از این میان ۵۰۰۰ فقره از آن با سفته الکترونیک بوده است.

وی با اشاره به ایجاد زیر ساخت‌های لازم در ارائه خدمات غیرحضوری و آنلاین به مشتریان افزود: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۵هزار افتتاح حساب در شعب بانک در استان انجام شده که ۴۶ درصد به‌صورت غیرحضوری بوده است.

بهاروند با اشاره به برنامه‌های بانک در حمایت از رونق تولید، اشتغال‌زایی و افزایش قدرت خرید مردم، گفت: در ۱۱ماهه نخست سال ۱۴۰۲ حدود ۸۰۰۰ فقره وام کالاکارت و حمایت از کالای ایرانی به ارزش بیش از ۴۲۰۰ میلیارد ریال در استان پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه سال پیش از خود رشدی ۷۴ درصدی داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: