بانک صنعت و معدن

پیام تسلیت مدیرعامل بانک صنعت و معدن در پی شهادت مظلومانه سرداران و فرماندهان سپاه قدس و همراهان آنان در سوریه

کدخبر : 66804

​مدیرعامل بانک صنعت و معدن در پیامی شهادت سردار محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان آنان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به ساختمان بخش کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر علی خورسندیان در این پیام ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت این سرداران جاویدنام سپاه پاسداران و پنج تن از همراهان آنان، جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

"وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ(آل عمران آیه 169)"

اقدام شنیع رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران و افسران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج تن از افسران همراه  آنان در سالروز شهادت مولی الموحدین امام علی علیه السلام جنایتی بس نابخشودنی است.

اینجانب با محکوم نمودن این جنایت مذبوحانه، شهادت این مجاهدان خستگی ناپذیر اسلام را به مقام معظم رهبری، فرماندهان جبهه مقاومت، همرزمان این شهدای بزرگوار و ملت شریف ایران به خصوص خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تبریک و تسلیت عرض می نمایم. امید آنکه خدای متعال این اسوه های مقاومت و ایثار را با انبیاء و اولیاء الهی محشور گرداند؛ راهشان پر رهرو باد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید