سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

روز قدس، روز بیداری و نمادی از نمایش وحدت امت اسلامی است

کدخبر : 66851

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، نماد اتحاد مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین ،بار دیگر وظیفه دفاع از ملت مظلوم فلسطین را به مسلمانان جهان یادآوری می‌کند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، نماد اتحاد مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین ،بار دیگر وظیفه دفاع از ملت مظلوم فلسطین را به مسلمانان جهان یادآوری می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، امیرحسین رضوی رئیس هیات عالی نظارت سازمان در پیامی  آحاد مردم کشور را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در این پیام آمده است: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، نماد اتحاد مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین ،بار دیگر وظیفه دفاع از ملت مظلوم فلسطین را به مسلمانان جهان یادآوری می‌کند.

امسال در شرایطی روز قدس را گرامی می داریم که رژیم غاصب صهیونیستی گستاخی را به حدی رسانده که با نقض تمام قوانین بین المللی با حمله به کنسولگری کشورمان جمعی از بهترین فرزندان این خاک و بوم را به شهادت رسانده تا خوی تجاوزکارانه خود را بار دیگر به دنیا ثابت کند.

از طرفی جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم فلسطین طی ماه های گذشته به طور وحشیانه ای افزایش یافته و این رژیم سفاک اباعی از وحشی گری علیه مردم مظلوم فلسطین و به ویژه علیه مردم غزه ندارد از این رو روز جهانی قدس که یادگار جاویدان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و روز بیداری ملل آزاده جهان و نمادی از نمایش وحدت، یکپارچگی و همدلی امت اسلامی در حمایت از مردم رنج کشیده فلسطین است، امسال باشکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

یقیناً قدس و فلسطین پاره‌ جدانشدنی از امت بزرگ اسلامی بوده و هیچ برنامه و اقدامی از سوی دشمنان نمی‌تواند انگیزه ملل اسلامی را برای بازپس‌گیری و احقاق حق از دست رفته را سست، یا به فراموشی سپارد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم اسلامی در این ماه مبارک، از همه اقشار مختلف مردم دعوت می نمایم ، تا بار دیگر با حضوری پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس، تجلی همبستگی و همدلی خود را در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید