ذوب آهن اصفهان

حضور پرشور کارکنان ذوب آهن اصفهان در مراسم روز جهانی قدس

کدخبر : 66966

همگام با اقشار مختلف مردم در شهرهای کشور جمعی از مدیران و کارکنان ذوب آهن اصفهان در روز جمعه ۱۷ فروردین ماه و روز جهانی قدس در راهپیمایی ضد صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین در اصفهان و زرین شهر شرکت نمودند.

همکاران ذوب آهنی در این مراسم از طریق پیوستن به گروه های عظیم  مردم در مسیرهای مختلف و با مشت های گره کرده و فریاد بر سر آمریکا و اسرائیل متجاوز و کودک کش وارد میدان امام خمینی (ره) شده و در نماز پرشکوه جمعه شرکت نمودند.

ذوب آهن اصفهان به همین مناسبت با برپایی غرفه ای در میدان امام اصفهان با ارائه هدایا و اقلام مختلف فرهنگی و تبلیغاتی در خدمت شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس و همچنین نمازگزاران بود.

 جمع زیادی از همکاران ،مسئولان و مردم از جمله سردار سرتیپ علی نقیان پور فرمانده انتظامی استان اصفهان از غرفه ذوب آهن اصفهان بازدید کردند. احمد اکبری سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه سرمایه‌ های انسانی ذوب آهن اصفهان که در غرفه شرکت حضور یافت با تشکر از حضور گسترده همکاران در مراسم روز جهانی قدس گفت: همکاران ذوب آهنی از آغاز انقلاب اسلامی، سال های دفاع مقدس و سال های سازندگی در همه صحنه های دفاع مقدس و توسعه و خودکفایی اقتصادی و صنعتی حضور فعال داشته اند.

حمایت گسترده آن ها از ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس و حضور آن ها در راه پیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقاومت مردم غزه نیز امروز در همین راستا صورت گرفته است. شایان ذکر است شعار روز جهانی قدس امسال طوفان الاحرار یعنی حضور طوفانی آزادگان جهان علیه اسرائیل غاصب و به نشانه حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقاومت مردم غزه به دنبال حرکت طوفان الاقصی انتخاب شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: