مدیرعامل بانک رفاه کارگران:

عید فطر پاداش افراد حق‌طلبی است که به وعده‌های الهی ایمان دارند

کدخبر : 67113

دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران، در پیامی فرا رسیدن ماه شوال و عید سعید فطر را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

 

فرا رسیدن عید سعید فطر و ماه شوال که با سال جدید و بهار طبیعت تقارن پیدا کرده است را خدمت تمامی هموطنان عزیز، مومنان خداجو و روزه داران عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

عید سعید فطر که از آن به عنوان عید اولیای خدا یاد می‌کنند، از بزرگ‌ترین و مهم ترین اعیاد اسلامی است و مسلمانان پس از یک ماه ضیافت و مهمانی خدا و نشستن بر سفره الهی آن را جشن می گیرند. عید فطر عید افراد صبور، حق طلب و عدالت خواهی است که به وعده های الهی ایمان دارند، وظیفۀ بندگی خود را به خوبی در ماه مبارک رمضان انجام داده اند و از این آزمون معنوی سربلند و موفق بیرون آمده اند.

مسلمانان عید فطر را درحالی جشن می گیرند که در ماه مبارک رمضان و شب های با فضیلت قدر، رهایی از بند هوا و غرایز انسانی نظیر منیت، خودخواهی، غرور و هر آنچه که انسان را از پیشگاه حضرت حق دور می کند، به خوبی تمرین و با تقوای الهی از این ایام پربرکت توشه ای معنوی ذخیره کرده اند.

امیدوارم که اثرات پرخیر و برکت ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر، منشأ تغییر و تحولات مثبتی در تمامی عرصه های زندگی فردی و اجتماعی باشد و ما را برای خدمت رسانی هر چه بهتر و مطلوب تر به هموطنان ارجمند آماده کند.

اسماعیل للـه‌گانی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید