ایمینو

فراخوان انتخاب همکار پژوهشی برای طراحی زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی کشور در سامانه ساتع

کدخبر : 67274

طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی کشور «ایمینو» در راستای انتخاب همکار پژوهشی برای طراحی زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی اقدام به انتشار فراخوان از طریق سامانه ساتع کرد.

طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی کشور «ایمینو» در راستای انتخاب همکار پژوهشی برای طراحی زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی اقدام به انتشار فراخوان از طریق سامانه ساتع کرد.

به گزارش روابط عمومی ایمینو؛ ایمینو (IMINO) با هدف انتخاب همکار برای پروژه پژوهشی طراحی زیست بوم در این عرصه از متخصصان و صاحب نظران دعوت به همکاری می کند.

بر اساس فراخوان اخیر، انتخاب همکار پژوهش برای این پروژه از میان دانشگاه‌ها و شخصیت های حقوقی ذی‌صلاح در سامانه ساتع با تاکید بر الزامات ذیل خواهد بود:

*حضور فعالانه متخصصان بین المللی باتجریبات قابل اعتنا و قابل استناد نسبت به موضوع پژوهش

*حضور توامان متخصصان فعال در دو زمینه 1) سیاستگذاری و مدیریت فناوری و نوآوری 2) معادن و صنایع معدنی با تجربیات شفاف در زمینه های مرتبط (با تاکید بر میان رشته ای بودن پروژه)

*شناخت دقیق موضوع و تبیین و تشریح تصویر کلان و وضعیت موجود و مطلوب زیست بوم و برنامه های اجرایی مدنظر طرح

«ایمینو» با هدف تدوین طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی، از متخصصان، صاحب نظران، دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان دعوت به همکاری می کند. این مرکز به عنوان مجری طرح زیست بوم نوآوری و فناوری در بخش معدن و صنایع معدنی، از شهریورماه سال ۱۳۹۹ تلاش نموده تا در مسیر سیاستگذاری، تسهیلگری، شبکه‌سازی ،همرسانی ،هم آواسازی و توسعه بازار جهت ایجاد و خلق استارتاپ‌ها، توسعه کسب و کارهای نوپا و تجاری‌سازی، گام بردارد.

علاقمندان به همکاری می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق پست الکترونیک ایمینو به آدرس info@imino.ir با ما در ارتباط باشند.

شایان ذکر است که تمامی پروپوزال های پیشنهادی می بایست حداکثر تا تاریخ هجدهم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳، از طریق سامانه ساتع بارگذاری شوند. بدیهی است که پروپوزال هایی که پس از تاریخ یادشده الصاق و بارگذاری می‌شوند، مسموع نخواهند بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید