تکریم رییس پیشین و معرفی سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات بانک توسعه تعاون

کدخبر : 67384

طی مراسمی با حضور مدیر عامل بانک توسعه تعاون، رییس پیشین اداره کل تدارکات و خدمات مورد تکریم واقع شد و حسین عبداللهی به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی گردید.

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، در این مراسم اظهار داشت: بحث جابجایی مدیران و چرخش نخبگان از اصول لازم در دوره های مدیریتی بوده و در سازمانهای پویا امری متعارف است. این مبحث هم می تواند به نفع سرمایه انسانی و نیز به سود سازمان، مشتریان و ذینفعان باشد. اگر این فرآیند به نحو موثر و کارآمد اتفاق بیفتد باعث رشد و شکوفایی سرمایه های انسانی و پویایی بهتر و بیشتر سازمان می شود.

وی افزود: حوزه تدارکات و پشتیبانی در بانک توسعه تعاون بسیار حائز اهمیت است. ستاد وظیفه مهم پشتیبانی از صف را بر عهده دارد و همه واحدهای ستادی به نوعی این مهم را عهده دار هستند. مجموعه معاونت مالی و پشتیبانی و به ویژه اداره کل تدارکات و خدمات به طور خاص وظیفه اصلی این پشتیبانی را به یدک می‌کشند. عملکرد و خدمات این اداره کل در عملکرد کلی بانک اثرگذار است.

شیخ حسینی تاکید نمود: اداره کل تدارکات و خدمات با عملکرد مناسب می تواند خیال مدیران ارشد، میانی و همه همکاران را از بابت زیرساخت ها و بسترهای مناسب مناسب فنی و اداری برای تداوم روند رو به رشد فعالیت بانکی آسوده نماید. تلاش همکاران این حوزه در حالت عادی و معمول کمتر به چشم می آید و چنانچه خلا یا کمبودی پیش بیاید متوجه اهمیت بالای این حوزه می شویم.

این مقام بانکی تصریح نمود: این اداره کل در پیشرفت ها در حوزه های بانکداری الکترونیک و تحول دیجیتال نیز بسیار تاثیرگذار است، مباحث مرتبط با قراردادها، ارتباط با پیمانکاران، خرید تجهیزات و فراهم سازی زیرساخت ها با همکاری و هماهنگی و ایفای نقش این اداره کل قابل انجام بوده است.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: آقای سلیمی طی بیش از یک دهه مسئولیت در این سمت عملکردی قابل تقدیر داشته است و حضور ایشان به عنوان عضو هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون نیز می تواند در تقویت عملکرد مثبت شرکت موثر باشد. آقای عبداللهی سرپرست جدید نیز به دلیل برخورداری از پیشینه مناسب مدیریتی در سطح ستادی، اجرایی و استانی در دستگاه های دولتی، از تجربه و تخصص کافی برای راهبری این حوزه بهره مند است.

شیخ حسینی ادامه داد: اداره کل تدارکات و خدمات بانک توسعه تعاون به دلیل مسئولیت و ایفای نقش در قراردادها و کمسیون معاملات بسیار تعیین کننده است و از سرپرست جدید انتظار اقدامات تحولی و هدفمند داریم. سرعت، دقت و رعایت صرفه و صلاح بانک در حوزه های قرارداد و معاملات بسیار مهم است و امید است عملکرد این اداره کل به نفع بانک، مشتریان و ذینفعان و تعاونگران باشد. تعامل با همه حوزه ها به ویژه فناوری، اعتباری و حقوقی و سایر برای پیشبرد امور بسیار مهم است.

در ادامه سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: سلامت و تسلط آقای سلیمی نقطه قوت ایشان در دوره عملکردی بوده است، قراردادهای کلان عمده در حوزه این اداره کل راهبری و اجرایی شده است، خوشبختانه طی سالهای اخیر گزارش منفی از سوی واحدهای نظارتی ارائه نشده است. آقای عبداللهی سرپرست جدید نیز با تجربه و تخصص کافی می توانند در تسریع و تقویت فرآیندها موثر واقع شوند.

نعمت اله رضایی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در این مراسم گفت: برنامه های تحولی بانک گام به گام با راهبری اعضای هیات مدیره و هیات عامل در حال انجام است. ارتباط مناسبی میان ستاد و صف برقرار است و همکاران با هماهنگی و افزایی برنامه های عملیاتی را به اجرا در می آورند. جابجایی ها و تغییرات بخشی از فرآیندهای پیشرفت و حرکت رو به جلوی بانک است.

در این مراسم عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون حمید رضا البرزی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: سلامت، اخلاق و احاطه فنی به مباحث و پاسخگویی بموقع از ویژگی های مثبت آقای سلیمی بوده است. حضور ایشان در شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون می تواند در افزایش پرتفوی بیمه تسهیلات شرکت از ۷ همت به ۲۰ همت موثر باشد.

محمد سلمانی معاون مدیر عامل در امور مالی و پشتیبانی در ادامه گفت: طی یک سال اخیر تجربه کاری مناسبی با آقای سلیمی داشته ام و عملکرد ایشان در خور تقدیر است. آقای عبداللهی نیز از مدیران صاحب تجربه و تخصص در این حوزه هستند و از ویژگی ها و قابلیت های مناسبی برای پیشبرد اقدامات برنامه های تحولی بانک بهره می‌برند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید