منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام

فراخوان مناقصه عمومی انجام عملیات هوانوردی فرودگاه بین المللی پیام منتشر شد

کدخبر : 67419

فراخوان مناقصه عمومی، شرکت خدمات هوایی پست و مخابرات پیام برای انجام عملیات هوانوردی فرودگاه بین المللی پیام منتشر شد.

فراخوان مناقصه عمومی، شرکت خدمات هوایی پست و مخابرات پیام برای انجام عملیات هوانوردی فرودگاه بین المللی پیام منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، شرکت خدمات هوایی پست و مخابرات (پیام) در نظر دارد، انجام عملیات هوانوردی فرودگاه بین المللی پیام شامل، تعمیر و نگهداری تجهیزات ارتباطی ، الکترونیک و ناوبری هوایی، روشنایی باند و امور دفتری و اطلاعات پرواز ، امور ترمینال و تجهیزات کمک بازرسی گیت های امنیتی وگمرک ، تهیه مستندات سرویس های دوره ای منظم  و ارائه گزارشهای عملکردی مستمر  را از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای و براساس قانون برگزاری مناقصات مصوب سال 1383 به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید.

بر اساس این گزارش، حداقل گواهینامه مورد نیاز جهت شرکت در این مناقصه، داشتن مجوز سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص ارائه خدمات موضوع قرارداد و رتبه بندی و احراز صلاحیت شرکت های انفورماتیکی است.

 اسناد و مدارک این مناقصه از طریق مراجعه به سامانه تدارکات دولت به نشانی www.setadiran.ir قابل دریافت می باشد و از روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ الی ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ به فروش می رسد.

لازم به ذکر است، مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 4.730.000.000 (چهار میلیارد و هفتصد و سی میلیون ریال) مطابق آیین نامه تضمین معاملات دولتی یا ورایز نقدی می باشد.

مهلت تحویل پیشنهادات تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۲  بوده و پاکات نیز ساعت 9 روز یکشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ بازگشایی می شوند.

گفتنی است، متقاضیان شرکت در این مناقصه، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن  33266135-026 امور قراردادها تماس حاصل نمائید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: