علی ابدالی در نشست با مدیران مناطق:

مهم‌ترین هدف بانک سینا در سال ۱۴۰۳ جذب منابع و افزایش سهم بازار است

کدخبر : 68051

سرپرست بانک سینا گفت: جذب منابع و افزایش سهم بازار بانک سینا، در رأس برنامه‌های کاری این بانک است.

علی ابدالی، سرپرست بانک سینا در نشست با اعضای هیئت‌عامل و مدیران مناطق این بانک گفت: اصلی‌ترین رکن برای ادامه حیات هر بانک، ورود منابع مالی است و در شرایط کنونی، اولویت و هدف اصلی بانک سینا، بهبود و تقویت روند جذب منابع است.

ابدالی افزود: بانک با منابع زنده است و به میزان منابع شناخته می‌شود و با تقویت منابع، سایر برنامه‌های بانک امکان پیاده‌سازی و تحقق بهتری پیدا می کنند.

وی تأکید کرد: در بانک سینا در شرایط فعلی، تغییری در سیاست‌ها، ساختار و برنامه‌های بانک نخواهیم داشت اما در آینده با هم‌فکری مدیران و متناسب با نیازهای کسب‌وکاری جامعه، در صورت نیاز تغییرات سیاستی، ساختاری و عملیاتی رخ خواهد داد.

سرپرست بانک سینا تصریح کرد: امروزه در صنعت بانکداری، ارائه خدمات مطلوب به گروه‌های مشتریان در گرو تقویت زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و برنامه‌های نوین کسب‌وکاری بانک‌هاست که در این حوزه‌ها نیز به تلاش‌های جدی‌تری در مسیر توسعه و بهبود بانک نیاز داریم.

وی ضمن اشاره به سیاست‌های انقباضی و محدودیت‌های مرتبط با منابع و مصارف در شبکه بانکی، تأکید کرد: با وجود مدیران باتجربه و توانمند در بانک سینا ضرورت دارد با همدلی و همت مضاعف کلیه کارکنان، در جهت تحقق اهداف ترسیم‌شده گام برداریم.

در ادامه، چنگیز مروج، قائم‌مقام مدیرعامل بانک سینا طی سخنانی بر لزوم برنامه‌ریزی و جدیت کارکنان در جهت جذب منابع ارزان‌قیمت و تلاش در راستای بهینه‌سازی ترکیب منابع، تأکید کرد.

خلیل‌اله مهرابی، معاون بانکداری بانک سینا نیز گزارشی از وضعیت عملکرد مناطق بر اساس شاخص مانده منابع ارائه کرد و مدیران مناطق نیز دغدغه‌ها و مشکلات مناطق را مطرح کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: