فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور:

نوسازی بافت‌های فرسوده شهری با مشارکت بسیج مستضعفین اقدام بزرگ جهادی است

کدخبر : 68111

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور مشارکت جهادگران و بسیجیان در طرح نوسازی بافت‌های فرسوده شهری را جهاد بسیار بزرگ دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزات راه و شهرسازی، سردار غلامرضا سلیمانی در نخستین گردهمایی گروه‌های مردمی و جهادی (بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی) با مشارکت بسیج مستضعفین با تبریک سالروز تشکیل بسیج سازندگی به به جهادگران و مسئولان اظهار کرد: این ایام بسیار مبارک است و این را می‌دانیم که بسیج سازندگی به عنوان یکی از جلوه‌های مهم مردم سالاری دینی از سوی امام مسلمین و امت بنیان نهاده شد.

وی افزود: بسیج سازندگی در دوره ای که احساس می شد به یک محدوده جهادی و بزرگ در کشور نیاز است تشکیل شد و در قالب اردوگاهی گزارش به رهبری رسید و ایشان دستور تشکیل این نهاد مردمی را صادر کردند.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: برخلاف بسیج نظامی، در بسیج سازندگی عموم ملت ایران می توانند در آن شرکت و نقش آفرینی کنند. در واقع شرایطی برای خود مردم ایجاد می شود تا در میدان های نقش آفرینی هر کسی در هر جایی با تمسک به روحیه جهادی بتواند وارد عرصه خدمت شود.

سردار سلیمانی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب گفت:  ایشان تاکید کردند تحقق راهبردها منوط به حضور مردم است و بسیج سازندگی محلی برای کسانی است که دل در طلب مردم سالاری دینی دارند.

وی بیان کرد: ما در مرحله ای قرار داریم که باید نسخه مردم سالاری اسلامی را در قالب بیانیه گام دوم انقلاب تکامل بخشیم. البته دشمن برای جلوگیری از تکامل یافتن انقلاب هر کاری می کند.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین، طرح نوسازی بافت های فرسوده  شهری را یک جهاد بسیار بزرگ دانست و گفت: اقدام وزیر راه و شهر سازی و معاونین و مدیران کل در استان ها که قدم به پیش نهادند تا با مجموعه های جهادی یک کار گسترده جهادی را آغاز کنند، همان تکامل بخشیدن به نسخه متعالی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: ما یک کشور بزرگ با در اختیار داشتن همه ظرفیت‌ها و یک ملت بزرگ با آرمان های بزرگ و یک رهبر شجاع حکیم و فرزانه هستیم که به نقطه تمدن سازی رسیده ایم که باید ارزش این کار را برای جوانان تبیین کنیم، تا جامعه مهدوی شکل بگیرد و با تکثیر آن و کنار هم قرار گرفتن ملت های مسلمان در کنار آن تمدن اسلامی شکل می گیرد و هم اکنون جبهه های مقاومت شکل گرفته است.

سردار سلیمانی در پایان از وزیر راه و شهرسازی تشکر و قدردانی کرد و گفت: ما در سازمان بسیج به عنوان خدمتگذاران تشکیلات انقلاب اسلامی در خدمت نظام و مردم هستیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید