رپرتاژ اگهی /

با دستمال لکه فقر از زندگی ام پاک شد

با دستمال لکه فقر از زندگی ام پاک شد
کدخبر : 44425

محصولات بهداشت شخصی همیشه از الزامات هر مکانی می باشد و نیاز عمده به این محصولات به وفور به چشم می خورد.

از همین جهت توصیه بسیاری از مشاوران فروش اینست که این گونه محصولات را شناسایی کنید و به فعالیت فروش مشغول شوید. یکی از این محصولات که من جهت شروع کسب و کارم انتخاب کردم انواع دستمال های بهداشتی بود که توانستم با کسب تجربه و آموزش در این حوزه به یکی از تامین کنندگان دستمال های بهداشتی در سطح کشور شناخته شوم.

دستمال کاغذی کارتونی

شرکت های مختلفی با برندها و کیفیت های متفاوت به تولید و عرضه دستمال کاغذی کارتونی به سراسر کشور اقدام نموده اند.

اما انتخاب یک برند مرغوب و باکیفیت، همچنان یک مسئله مهم و حساس تلقی می‌شود. یکی از فاکتورهای شناخت کیفیت محصول، اطمینان از استفاده مواد اولیه باکیفیت توسط تولید کننده است که باعث تضمین سلامت کالا خواهد شد.

شما می توانید با اطمینان از مرکز فروش ما انواع این محصول را در حجم دلخواه تقاضا کرده و آن را مستقیم از درب کارخانه تحویل بگیرید.

مصرف انواع دستمال کاغذی بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته است و خریداران به معتبر بودن برند دستمال کاغذی و فروشنده آن بیشتر توجه می کنند.

این مجموعه به عنوان یکی از معتبرترین تامین کننده های دستمال کاغذی و سلولزی در میان مردم شناخته شده است.

 

دستمال کاغذی معطر

کشور های زیادی در دنیا صادرات مختلفی دارند بسته شرایط کشورشان صادارات دستمال کاغذی معطر یکی از آن صادرات ها هست که چندین کشور مشغول این صادرات پر درآمد هستن.

کشور های همچون اندونزی، چین، ایتالیا، و... در ضمینه مشغول هستن کشور ایران ضمینه صادرات این محصول دارد و میتواند با رشد و پربال دادن به کارخانه جات این محصول مهم که جای به سزایی در زندگی کل مردم دنیا دارد سود خوبی را کسب کند.

خیلی از کشور ها هستن که وارد کننده این محصول هستن مثل آلمان، انگلستان، یونان و خیلی از کشور های اروپایی دیگر در کل این کالای اساسی میتواند همان که کشوری را از لحاظ تامینش بی نیاز کند همان قدرم میتواند آن کشور را به سود دهی و بازدهی بالا در رابطه با این محصول برساند.

آمار صادراتی این محصول به این صورت هست: رقم صادرات اصلی : 4 میلیارد دلار هست برای کشور صادر کننده و رشدی که دارد تقریبا چیزی حدود 5 درصد هست فاصله کشور های صادر کننده به کشور های دیگه حدود 3500 کیلومتر هست.

 

دستمال کاغذی جیبی

بهداشت و پاکیزگی، فقط مختص به خانه نمی شود و خوشبختانه، انواع دستمال کاغذی جیبی، این امکان را فراهم می کنند تا بیرون از منزل نیز به پاکیزگی و سلامت فردی خود اهمیت بدهیم.

دستمالهای جیبی، کاملا می توانند نیاز شما را در محیطهای گوناگون برآورده کنند.

 این دستمالها در واقع، حاصل ایده پردازی و نوآوری تولیدکنندگان هستند که در جهت ترویج سلامت جسم و بهداشت فردی فعالیت می کنند؛ انواع دستمال جیبی، ظاهر کوچک و جمع و جوری دارند و ابعاد این دستمالهای عجیب و غریب جالب توجه است.

این محصولات بهداشتی به دلیل ابعاد کوچکی که دارند، به راحتی داخل جیب لباس، مانتو، شلوار و یا حتی کیفهای دستی قرار می گیرند، به همین علت این محصولات را با نام دستمال کاغذی جیبی می شناسیم.

دستمالهای جیبی، به معنای واقعی سبک وزن هستند، شاید باورش برای شما سخت باشد که، دستمالهای کاغذی جیبی به راحتی حمل شده و هیچ ناراحتی برای شما به وجود نمی آورند.

اما قطعا اگر در شرایطی قرار بگیرید که نیاز به دستمال پیدا کنید، متوجه اهمیت و ضرورت این دستمالهای جذاب و کاربردی می شوید!

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه