رپرتاژ اگهی /

باورم نمیشود نخود فرنگی معجزه کند

کدخبر : 44427

برای پولدار شدن سعی کنیم زمانی که مبلغ حساب پس انداز ما قابل توجه شد، با کمک آن در راه های مختلف سرمایه گذاری کنیم و به مبلغ آن بیفزاییم. از روش های مختلف برای افزودن به پول راکد استفاده کنیم. یکی از روش های سرمایه گذاری میتواند روی نخود فرنگی باشد.

نخود فرنگی پاک شده

نخود فرنگی از جمله اقلامی است که وجود آن در هر آشپزخانه ای ضروری است. کاربرد بسیار زیادی در تهیه سالادها و غذاهای مختلف دارد. اضافه کردن مقدار محدودی از نخود فرنگی پاک شده به ترکیبات غذایی وعده های مختلف می تواند تا حد بسیار زیادی طعم آن را بهبود بخشد. دانه های نخود فرنگی منبع مناسبی برای دریافت  پروتئین و فیبر هستند، همین دلیل با استقبال سراسری مصرف کنندگان‌ مواجه شده اند. محدودیت زیادی برای تولید و کشت نخود فرنگی وجود ندارد. تولید کنندگان داخلی و خارجی در اکثر نقاط جهان، آن را پس از تولید به بازارهای مصرف عرضه می کنند. این گیاه عمدتا در فصل پاییز و زمستان پر بار می شود و کشت آن در مناطق سردسیر بیش از دیگر نقاط رواج دارد.

نخود فرنگی منجمد

یکی از بهترین حبوبات نخود فرنگی خام بوده که از آن استفاده های بی شماری در غذا و درمان نیز می گردد که در بیشتر شهرها مانند زنجان، مازندارن، کرمانشاه، گلستان و غیره به صورت عمده و تازه با قیمتی ارزان در سراسر استانهای ایران پخش می شود. امروزه با وجود بسیاری از حبوبات در جهان، نخود یکی از بهترین محصول به حساب آمده که در رنگهای سبز، سیاه و قهوه ایی و گاهی این محصول به صورت نخود فرنگی منجمد وجود دارد. معمولا افراد بعد از زیارت و ترک مکانهای مذهبی به همراه خود کشمش و نخود قهوه ایی به عنوان سوغاتی برای افراد فامیل، همکار و غیره می آورند و از رنگ سبز آن کنسرو درست کرده و برای پختن برنج و انواع سالاد کابردی بوده و در ادامه مطالب بعدی از خواص و طرز پخت آن در غذا برای شما عزیزان وعلاقه مندان به نخود شرح می دهم.

نخود فرنگی کیلویی

نخود فرنگی از سبزیجات خوشمزه و پرمصرف است که در تهیه انواع خوراک، خورشت ها، سالاد، سوپ ها و ساندویج ها استفاده می‌شود. نخود فرنگی کیلویی در حجم های متنوع و دلخواه با قیمت عالی هم به صورت تازه و سبز و هم به شکل خشک شده در بازار عرضه می شود. نخود فرنگی را در دسته حبوبات و غلات قرار می دهند و مانند دیگر حبوبات دارای مواد مغذی و کربوهیدرات بوده و در این فروشگاه اینترنتی به صورت کیلویی به فروش می رسد. نخود فرنگی کیلویی تازه و مقوی را می توانید از ما سفارش دهید که قیمت مناسب و ارزانی دارد. قیمت نخود فرنگی به خشک یا تر بودن محصول، کیفیت آن و نوع بسته بندی نخود فرنگی بستگی دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه