رپرتاژ اگهی

ماجرای پیامک های تبلیغاتی که به مخاطبان ارسال می شود چیست؟

ماجرای پیامک های تبلیغاتی که به مخاطبان ارسال می شود چیست؟
کدخبر : 44468

دفعات زیادی پیش آمده در خانه، محل کار یا هر کجای دیگر مشغول استفاده از تلفن همراه باشید و ناگهان یک پیامک تبلیغاتی از شماره ی ناشناس به دستتان می رسد.

معمولا محتوای این پیامک های تبلیغاتی، معرفی محصولات و خدمات است. در اصطلاح به این گونه پیامک ها که کسب وکار ها با ارسال آن اقدام به تبلیغات می کنند، پیامک تبلیغاتی گفته می شود.

 

کسب و کار های مختلف برای حفظ بازار فروش و کسب سهم مناسب از بازار، باید اقدام به تبلیغات محصولات و خدمات خود نمایند. برای تبلیغات و بازاریابی روش های گوناگونی موجود است که یکی از پرطرفدار ترین روش هایی که در حال حاضر کاربرد فراوانی دارد، ارسال پیامک تبلیغاتی است. در این روش، تبلیغات محصولات و خدمات به صورت محتوا متنی و به صورت پیامک به مخاطبان ارسال می شود.

پیامک تبلیغاتی از چه منبعی ارسال می شود؟

برای ارسال پیامک تبلیغاتی نیاز به عضویت در یک سامانه ارسال پیامکی می باشد. سامانه پیامک محیطی آنلاین است که امکان ارسال پیامک تبلیغاتی را فراهم می کند. در واقع باید وارد پنل کاربری شوید و سفارش ارسال پیامک را ثبت نمایید.

مخاطبان پیامک تبلیغاتی چگونه مشخص می شوند؟

در سامانه پیامکی، امکان انتخاب مخاطبان بر اساس نیاز کسب و کار ها فراهم است.برای مثال اگر کسب و کاری نیاز دارد تا پیامک های تبلیغاتی را تنها خانم ها دریافت نمایند، این امکان فراهم است.

4bcb7ef7-9d36-495b-8438-e11c6ec93faf

ممکن است کسب و کاری بخواهد پیامک به مخاطبانی در منطقه محدودی از یک شهر ارسال پیامک منطقه ای داشته باشید که می توانید این مورد را در سامانه انتخاب نمایید. در سامانه پیامکی حتی امکان انتخاب سن مخاطبان و همچنین شغل آن ها نیز فراهم است.

بنابراین می توانید انتخاب نمایید پیامک به مخاطبانی ارسال شود که در منطقه مشخصی از یک شهر، با سن و جنسیت مورد نظر و یا شغل انتخابی شما ارسال شود. در واقع این نیاز کسب و کار ها است که مشخص می کند پیامک به چه افرادی ارسال شود.

پیامک تبلیغاتی برای چه کسب و کار هایی قابل استفاده است؟

تمامی کسب و کار ها، فروشگاه ها، کارخانه و تولیدی ها و ... می توانند اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی نمایند. همانطور که قبلا ذکر شد با توجه به امکان انتخاب دقیق مخاطبان، طبق نیاز کسب و کار ها می توان مخاطبان را به سطح کوچکی از شهر محدود کرد و همچنین می توان در صورت نیاز به سراسر کشور نیز ارسال نمود. با توجه به امکان انتخاب گسترده مخاطبان، در نتیجه پیامک تبلیغاتی برای تمامی کسب و کار ها با هر وسعت و جغرافیایی قابل استفاده است.

b30e12b4-3afa-4c4a-9f72-e2addda1c17a

هزینه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی چقدر است؟

در سامانه های پیامک مختلف، هزینه ارسال پیامک انبوه نیز متفاوت است اما در نهایت هزینه ای که بابت این نوع تبلیغات پرداخت می شود بسیار مناسب تر از سایر روش های تبلیغاتی است. همچنین بازدهی بالای این روش تبلیغاتی، صرفه اقتصادی بالایی ایجاد می کند.

متن پیامک تبلیغاتی چگونه باید نگارش شود؟

متن پیامک می تواند شامل معرفی خدمات و محصولات و همچنین آدرس یا اطلاعات تماس باشد. همچنین می توانید محصولات جدید و یا تخفیفات را از طریق پیامک اطلاع رسانی نمایید. علاوه براین باید دقت نمایید تا متن پیامک بیش از حد طولانی و خسته کننده نباشد و همچنین باید دقت نمایید تا متنی جذاب و اثر گذار نوشته شود.

کدام سامانه پیامک را برای این کار انتخاب نماییم؟

قبل از ثبت نام در مرحله اول دقت نمایید که هزینه ی اضافی ای بابت سامانه از شما دریافت نشود. ممکن است برخی سامانه ها برای فعال سازی پنل کاربری و یا امکانات مختلف هزینه ی جداگانه دریافت نمایند که باید به این موضوع دقت نمایید تا عضویت در سامانه برای شما رایگان باشد. از طرفی هزینه شارژ پیامک در سامانه های گوناگون، متفاوت است که دقت نمایید تا سامانه ای با مناسب ترین هزینه شارژ را انتخاب نمایید.

ممکن است کیفیت و سرعت ارسال در سامانه ها متفاوت باشد.قبل از ثبت نام دقت نمایید که امکان تست ارسال پیامک فراهم باشد.

برای ارسال پیامک نیاز به خط ارسال است که برخی سامانه ها این خط را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند که نکته ی قابل توجهی است.

نکته بسیار مهم موجود بودن بانک اطلاعاتی شماره تلفن کامل و به روز برای انتخاب دقیق مخاطبان طبق نیاز کسب و کار است. باید سامانه ای را انتخاب نمایید که مخاطبان دریافت کننده پیامک را طبق دسته بندی های دقیق برای انتخاب در اختیار کاربران قرار دهد.

پشتیبانی شبانه روزی نیز باید در سامانه پیامکی انتخابی فعال باشد تا بتوانید در هر زمانی از شبانه روز که اراده کنید بدون مشکل به ارسال پیامک بپردازید.

2b007228-e013-49bb-b7b9-21db2e482d55

انتخاب سامانه پیامکی از بین سامانه های پیامکی مخابرات موجود ممکن است دشوار و زمان بر باشد.برای آسانی کار شما پیشنهاد می کنیم، در سامانه پیامک بهین پیام ثبت نام نمایید.بهین پیام با ده سال سابقه فعالیت در زمینه خدمات پیامکی،سامانه پیامک پیشرفته با کاربری آسان را با تمام امکاناتی که در بالا ذکر شد و همچنین ده ها امکان دیگر در اختیار کاربران قرار می دهد.طبق تجربه ما این سامانه یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پیامکی است که با خیال راحت می توانید از طریق آن اقدام به تبلیغات پیامکی نمایید.

پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با این روش تبلیغاتی در بهین پیام ثبت نام نمایید.

برای ثبت نام فوری و رایگان می توانید عدد 333 به شماره 500020600 پیامک نمایید.

پس از پیامک، ثبت نام شما به صورت خودکار انجام می شود و پس از آن کارشناسان سامانه برای ارائه راهنمایی در رابطه با نحوه کاربرد سامانه و انواع روش های تبلیغات پیامکی با شما تماس می گیرند.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد ....

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه