رپرتاژ اگهی

زعفران خنده ثروت را در زندگی من گسترش داد

زعفران خنده ثروت را در زندگی من گسترش داد
کدخبر : 44478

زمانی ‌که با مشکلات مالی دست ‌و پنجه نرم می ‌کردم با پیشنهاد فوق‌ العاده‌ای روبرو شدم و وارد عرصه زعفران شدم با ورود خود در این حوزه عالی می ‌توان گفت فرصت دوباره‌ ای برای ثروتمند شدن را به خود هدیه کردم

چرا که این محصول بسیار سودآور است و از گذشته تا به امروز مانند یک طلای ناب خواهان و طرفداران زیادی دارد به‌ طوری ‌که در عرض چند ماه توانستم سرمایه خود را چند برابر کنم و حتی سودآوری بالایی را به دست آورم، اکنون برای کسانی که به ‌دنبال یک شغل ایده ‌آل هستند می ‌توانم این محصول را معرفی کنم.

زعفران نگین صادراتی

زعفران نگین صادراتی دارای مرغوبیت بالایی می باشد و در کشورهای مختلف طرفداران زیادی دارد. تفاوت زعفران شبه نگین و سوپر نگین در این می باشد که در زعفران شبه نگین دقت کمتری در زمان پاک کردن آن به کار می برند و مقداری زردی در کنار کلاله قرمز وجود دارد ولی زعفران سوپر نگین به دلیل درشت بود قلم رشته رنگ آن قرمز می باشد و همچنین کلاله های ضخیمی دارد که به صورت صاف خشک می شوند برای این که این دو نوع را از هم تشخیص بدین باید به ریشه های آنها نگاه کنید. اگر دقت کرده باشید انواع زعفران نگین در قیمتهای مناسبی خرید و فروش می شوند. طرز تولید کردن زعفران نگین به این صورت می باشد که کشاورزان و افراد قبل از طلوع خورشید به مزارع زعفران می روند و گلهای زعفران را می چینند و بعد از انتقال گلها به مکان دیگر ریشه را از گل جدا می کنند و در مرحله ی بعد رشته های کلاله قرمز را از یکدیگر جدا می کنند و این کلاله هایی که جدا می کنند به محلی که برای خشک کردن زعفران نگین وجود دارد انتقال می دهند تا خشک شوند.

 زعفران گلستان

زعفران گلستان یکی از برترین برندهای بازار این محصول می باشد. می توان گفت برای نگهداری زعفران باید به این نکته توجه کنید که در مناطقی مانند شهرهای ساحلی شمال و جنوب کشور که رطوبت زیاد است، زعفران باید در یخچال گذاشته شود‌ در غیر این صورت باعث خراب شدن و چسبیدن رشته های زعفران به هم می شوند. زعفران اگر در هوای آزاد گذاشته شود، موجب می گردد‌، عطر و بوی دلنشین آن کاهش پیدا کند‌. محل نگهداری زعفران باید به دور از حشره و‌ جونده باشد‌. هنگام مصرف زعفران باید آن را کاملا پودر کنید تا عطر و طعم آن از بین نرود‌. برای جلوگیری از کاهش عطر و خواص زعفران باید درب ظرفی که زعفران در آن می باشد، بسته شود‌.

زعفران ایرانی

زعفران ایرانی جزء مرغوب ترین محصولات دنیا محسوب می شود اما برای از بین نرفتن خاصیت آن باید به این نکته توجه کنید که به هیچ عنوان زعفران را در ظروف پلاستیکی نگهداری نکنید، چون باعث می شود خاصیت زعفران کاهش پیدا کند. زعفران را در محیطی که رطوبت قرار دارد، نگهداری نکنید و همیشه درب ظرف نگهداری زعفران را بگذارید تا بوی و عطر آن از بین نرود و از گذاشتن زعفران در محیط گرم خودداری کنید. ظروف شیشه ای که برای بسته بندی زعفران استفاده می شوند، امروزه در مدل های متنوعی تولید می شوند‌. بسته بندی نقش مهمی روی حفظ رنگ و بوی زعفران دارد، به همین دلیل توصیه می شود از شیشه هایی که از مواد درجه یک ساخته شده اند، استفاده شود. درصورتی که بسته بندی شیشه ای استاندارد لازم را نداشته باشد، می تواند در نزد مشتری ارزش محصول را پایین بیاورد و بر عکس بسته بندی استاندارد می تواند به چند برابر شدن ارزش محصول در نزد مشتری کمک کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه