رپرتاژ اگهی /

معرفی برترین بازی آنلاین سال ۲۰۲۲

معرفی برترین بازی آنلاین سال ۲۰۲۲
کدخبر : 44591

تحت تاثیر گسترش بازی های آنلاین سال 2022 یکی از درخشان ترین سالهای این صنعت در ایران بود که تعداد زیادی از آنها به صورت گسترده روانه بازار شدند.

 بازی انفجار که در سال ۱۳۹۶ و به لطف ذهن درخشان توسعه دهندگان ایرانی طراحی و راه اندازی شد در سال ۲۰۲۲ ساختار خود  را به کلی تغییر داد و با گرافیک و الگوریتم متفاوت روانه بازار گردید. کاربرانی که این بازی را پیش از این انجام داده‌اند می دانند که انفجار بازی ای می باشد که در آن ریاضی و احتمالات با هم ترکیب شده و به صورت بازی اجازه می‌دهد کاربران اوقات خوشی را برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند.

 

بازی انفجار چیست؟

بازی انفجار یکی از مجموعه بازی های آنلاین ایرانی می باشد که در آن توسعه دهندگان تلاش کرده‌اند با طراحی پلتفرمی کمک کنند افراد با استفاده از الگوریتم ها و داده های ریاضی موقعیتی را  کسب کنند که بر اساس سوابق بازی و تخمین های ریاضی روند بازی را حدس زده و آن را متوقف کند. در این بازی الگوریتم و داده های ریاضی وظیفه دارند مجموعه اعدادی را تولید کرده و به شما این فرصت را بدهند در طی چند ثانیه تخمین بزنید روند عدد سازی بازی در چه عددی متوقف خواهد شد. در این بازی که از عدد به عنوان ضریب پیروزی شما نیز یاد می شود وظیفه دارید بر روی یک نمودار ایکس و وای حدس بزنید آخرین رقمی که به شما ارائه می شود چه عددی می باشد.

 

انجام بازی انفجار با شارژ کم

بازی انفجار را شما می‌توانید به چندین صورت دنبال کرده و بر اساس بودجه خود مناسب ترین گزینه را خود انتخاب کنید. اصلی ترین و مهمترین روش انجام بازی انفجار بخش پریمیوم و پولی آن می باشد که در آن شما وظیفه دارید مبلغی را در ابتدا به حساب وب سایت واریز کرده و سپس بازی خود را دنبال کنید. در پی درخواست متعدد کاربران توسعه‌دهندگان تصمیم گرفتند نسخه با هزینه پایین تر را برای کاربران کم بضاعت در نظر گرفته و به آنها کمک کنند تا هر زمان که دوست دارند بازی محبوب خود را انجام دهند. در این نسخه که هزینه آن به مراتب مقرون به صرفه تر می باشد شما می توانید بر اساس بودجه پایین نیز این بازی محبوب را دنبال کرده و از طریق آن برای خود و خانواده اوقات خوشی را رقم بزنید. البته شایان ذکر است امکاناتی که در بخش انفجار با شارژ کم در نظر گرفته با نسخه پریمیوم تفاوت آنچنانی ندارد و شما می توانید با مشاهده یک تبلیغ کوچک وارد این بخش شوید.

 

بازی انفجار رایگان

همان گونه که پیش از این نیز به شما گفتیم تحولات عظیمی در سال ۲۰۲۲ در عرصه بازی های آنلاین اتفاق افتاد و یکی از مهم‌ترین سوپرایزهای این سال عرضه نسخه آزمایشی و رایگان بازی انفجار بود. این نسخه از بازی که به گفته توسعه‌دهندگان برای تمرین و بالا بردن دانش کاربران طراحی شده است به شما عزیزان این فرصت را می دهد تا بدون پرداخت هزینه ای با الگوریتم بازی بیشتر آشنا شده و بتوانید همراه با دوستان خود نسبت به پیچیدگی های این بازی گفتگو کنید. با وجود اینکه تفاوت زیادی میان نسخه پریمیوم و رایگان وجود دارد  ولی در بخش الگوریتم و روند تولید عدد هیچ تفاوتی وجود ندارد و شما می توانید ایده کلی از نحوه انجام این بازی کسب کنید.

 

دانلود بازی انفجار

انجام بازی انفجار به دو صورت امکان پذیر می باشد ، کاربران می‌توانند این بازی را به صورت وب محور از طریق مرورگر های خود انجام داده و یا با دانلود فایل های نصبی آن را بر روی تلفن های همراه و کامپیوترهای شخصی اجرا کند. در نسخه اول امکانات متعددی برای کاربران در نظر گرفته شده ولی برخی از موانع نیز در تلفن های همراه وجود دارد که سبب می‌شود تجربه کاربری شما نسبت به کسانی که از فایل نصبی استفاده می کنم متفاوت باشد. یکی از خدمات نسخه دانلودی رزشولوشن بالا و قابلیت سازگاری برنامه باکیفیت گوشی شما می باشد. از آنجایی که تلفن های همراه هرکدام یک روز رزشولوشن و گرافیک خاص را دارا می باشند بهره گیری از سازگاری این خدمات می تواند کمک کند شما تجربه بهتری را در یک بازی کرد.

توسعه دهندگان این بازی برای شما فایل نصبی پلت فرم های اندروید ، ios و ویندوز را از وب سایت دانلود کرده و آن ها را بر روی دستگاه های شخصی خود نصب کنید. از آنجایی که این اپ ها توسط اپ استور و گوگل پلی روانه بازار نمی شوند شما باید به صورت دستی اجازه نصب آن ها را بر روی تلفن خود بدهید. بهترین منبع برای دانلود بازی انفجار فایل های نصبی وب سایت رسمی این وب سایت می باشد.

 

چرا باید بازی انفجار را بازی کرد؟

دلایل زیادی برای دنبال کردن بازی انفجار دارد ولی شاید اصلی‌ترین و مهم‌ترین عاملی که سبب می‌شود بسیاری از کاربران ایرانی این بازی را به عنوان انتخاب اول خود در نظر بگیرند سادگی و سهولت استفاده از امکانات بازی می باشد. تنوع بخشی منحصر به فردی که توسعه‌دهندگان برای ارائه این بازی در نظر گرفته اند در کمتر بازی ایرانی مشاهده می شود که همین مسئله سبب شده بسیاری از کاربران انگلیسی زبان این بازی را به زبان مادری خود ترجمه کرده و آن را دنبال کنند.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه