رپرتاژ اگهی /

حیاط زندگی ام را با ثروت موزاییک کردم

کدخبر : 44833

اگر شما ارباب باشید و پول بنده شما، مسلماً موفقیت های زیادی در انتظار شما خواهد بود. اجازه ندهید پول برایتان پادشاهی کند. پول برده ی شماست.

 من در حوزه انواع موزاییک نه تنها موفق شدم و پیشرفت کردم بلکه از این کار ثروت زیادی بدست آوردم و در این مقاله میخواهم شما را خودم همراه کنم.

موزاییک صنعتی

برای معرفی موزاییک صنعتی بهتر است تا ابتدا با کاربرد این نوع موزاییک آشنا شوید.

موزاییک صنعتی نوعی موزاییک دولایه بسیار مقاوم است که از آن به عنوان پوشش سطح کف کارگاه های صنعتی، انبارها و انواع سوله استفاده می شود.

در این موزاییک ها با توجه به کاربردشان، سطح زیر موزاییک از بتن پایه و سطح روی آن از دانه های سنگ در اندازه های کوچک و بزرگ همراه با سیمان تشکیل شده است و اغلب دارای خاصیت آنتی باکتریال هستند.

این نوع موزاییک ها می بایست از دوام و مقاومت مناسبی در برابر انواع مواد شیمیایی و صنعتی مختلف به ویژه اسیدها برخوردار باشند و به مرور زمان و بر اثر شست و شو دچار فرسایش نشوند.

 

موزاییک پلیمری چرمی

موزاییک پلیمری چرمی در ساختمان سازی و معماری نقش بسیار پررنگی دارند همچنین این موزاییک یکی از پر طرفدار ترین موزاییک ها می باشد.

موزاییک ها کاربرد زیادی در زندگی انسان ها دارند که به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  • پوشاندن کف ساختمان
  • سنگفرش حیاط
  • نمای ساختمان و ویلا
  • پوشاندن کف پیاده رو
  • کف سازی

موزاییک های پلیمری چرمی اغلب از سیمان، آب، مقداری سنگدانه و غیره ساخته می شوند، این موزاییک به دلیل طرح بسیار زیبایی که دارند به عنوان یک وسیله ی زینتی در ساختمان سازی شناخته می شود.

اگر در هنگام قدم زدن در پیاده رو به موزاییک های پیاده رو نگاه کنید متوجه خواهید شد که برخی از موزاییک ها ترک خورده اند برای جلوگیری از ترک خوردن و شکسته شدن موزاییک باید از موزاییک چرمی استفاده کنیم زیرا به راحتی ترک بر نمی دارد.

 

موزاییک فشرده

در کوره های داغ انواع موزاییک فشرده به طرح و رنگهای مختلف تولید می شود که در قالبهای یکسانی قابل برداشت می باشد.

تا هنگامی که در سطح زمین کنار یکدیگر قرار می گیرند منظم و یکدست نمایان شوند و کف پاهای افراد هنگام حرکت روی آن لیز نمی خورد.

زیرا در هنگام فشرده سازی همه مواد اولیه در هم غلطیده می شود و راه نفوذی کمتری دارد تا آب و دیگر مواد مایع به راحتی در آن راه نیابد.

همچنین این محصول بسیار مناسب فضای باز و پررفت و آمد می باشد و مقاومت بالایی در برابر تغییر ناگهانی دمای هوا دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه