رپرتاژ اگهی /

کسب و کار من دریایی از ثروت است!

کدخبر : 44834

ثروت رویایی است که هر شخص عاقل و بالغی در سر می ‌پروراند و آرزو دارد روزی به آن دست پیدا کند؛ همه جای دنیا هم این چنین است. من با انتخاب مسیر هموار و اصولی قدم های بلند و استواری را در حوزه جیوه برداشتم. فعالیت مستمر و تلاش هایم در این مسیر سود زیادی را به همراه داشت و توانستم تحول عظیمی را در زندگی ام ایجاد کنم، در ادامه همراه من باشید تا با این حوزه سودمند بیشتر آشنا شوید.

جیوه در تلویزیون قدیمی

همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم از جیوه در تلویزیون قدیمی و ساخت ابزار الکترونیکی استفاده می شود اگر دقت کرده باشید پشت تلویزیون قدیمی بخشی را مشاهده می کنید.

معمولا کسانی که به وجود این این ماده اعتقاد دارند این مطلب را بیان می کنند که اگر مقداری از این ماده به مواد منفجره معمولی اضافه شود می تواند باعث به وجود آمدن یک بمب هسته ای شود.

تصور این است که مقدار کمی از این ماده هم برای ایجاد انفجار های بزرگ کافی است و این موضوع در حالی است که تا کنون هیچ ماده ای با این خصوصیات در دنیا کشف نشده است.

افسانه وجود این ماده به قدری جدی و همه گیر است که حتی برخی از افراد منصوب به نیروهایی نظامی در صدد کشف و تامین این ماده برای رسیدن به اهداف شوم خود برآمده اند.

جیوه در تلویزیون توشیبا

بسیاری از لوازم برقی که در دهه های گذشته تولید شده اند دارای عنصر جیوه قرمز هستند و به همین دلیل می توان وجود جیوه در تلویزیون توشیبا هم مشاهده کرد.

برخی دیگر از محصولاتی که جیوه قرمز در تولید آن به کار رفته است عبارت اند از: وسایل الکترونیکی، کلیدهای روشنایی، باتری، ماشین لباسشویی و غیره.

به طور کلی تشخیص این که تلویزیون سونی جیوه دارد یا خیر بر عهده کارشناسان فعال در این عرصه می باشد و تحقیقات اخیر آنها نشان داده که در ابتدای شروع کار شرکت سونی در اکثر تلویزیون ها از ماده ای قرمز رنگ به نام جیوه استفاده می شده است.

با گذشت زمان این موضوع که جیوه قرمز دارای اهمیت بسیاری است و استفاده از آن باید محدود باشد، شرکت سونی جیوه قرمز را از روند تولید محصولات خود کنار گذاشت.

جیوه در تلویزیون قدیمی پارس

همانطور که می دانید جیوه در تلویزیون قدیمی پارس موجود بوده و برای سلامتی افراد داخل خانه اگر به آن نزدیک شوند و آن را لمس کنند در آینده دچار مشکل می شوند.

تلویزیون قدیمی مصرف برق بیشتری داشته و بخاطر دارا بودن تفنگ پرتاب رنگ داخلی باید از فاصله دومتری آن تلویزیون نگاه کنید تا به چشمان شما آسیب نرسد.

برای خرید تلویزیون می توانید از طریق وبسایت مجموعه ما اقدام کرده و اطلاعات مربوط به هر وسیله را مطالعه کرده تا بتوانید قیمتها را بررسی کرده تا بتوانید خرید مناسبی داشته باشید.

تلویزیون جدید دارای بلندگو سر خود بوده که کیفیت بالایی داشته و در بدون ایجاد نویز و یا اعوجاج در تصویر صدای شفافی را داشته باشند.

هزینه خرید تلویزیون پارس قدیمی بسیار بصرفه تر از تلویزیون با نسل جدید می باشد با پرداخت قیمت کمی می توانید برای اتاق نگهبانی یا سرایداری از این محصول استفاده کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه